АвтостопанствоНТ. Програма за автостопанство

АвтостопанствоНТ меню

    Основни функции на програмата


Поддържане на базовите данни

Функциите за подържане на базовите данни записват, търсят, показват, редактират и печатат данните на следните таблици:
  • Автомобили
  • Стоки
  • Класификатор на стоките
  • Партньори (фирми доставчици и клиенти)
  • Обекти на доставчици и клиенти
  • Лица - служители на фирмите партньори
  • Номенклатури - използваните номенклатури групирани в кодови таблици.
  • Данни за фирмата потребител – параметри, адреси, настойки, банки и т.н.
  • Служители – лицата, работещи с програмата и материално отговорните лица.

Транспортни и складови операции
  • Издаване и приключване на пътни листа
  • Издаване на товарителници
  • Зареждане на гориво
  • Доставка на резервни части и консумативи
  • Прехвърляне на резервни части и консумативи
  • Изписване на резервни части и консумативи

Справки
  • Изразходвано гориво - полагащото се и изразходваното количество гориво на базата на изминатите километри за избран автомобил;

  • Направени разходи - видове разходи за резервни части, консумативи, застраховки;

  • Предстоящи събития - действия предизвикани от изтичане на експлоатационни лимити;

  • Оборотна ведомост – дава информация за началния остатък, приходите, разходите и крайния остатък на избраната група стоки;

  • Подробна оборотна ведомост – дава информация за документите, които са формирали приходите, разходите и крайния остатък на избраната група стоки;

  • Наличности – дава информация за наличностите към дадена дата на избраната група стоки;

  • Заприходяване - дава информация за документите, които са формирали приходите на избраната група стоки;

  • Изписване - дава информация за документите, които са формирали разходите на избраната група стоки;

Архивиране
  • Архивиране на базата данни на текущия месец.
  • Възстановяване на базата данни от избран архив.
  • Избор на текуща година
  • Откриване на нова година
  • Статус на базата данни