Основни функции на програмата
Поддържане на базовите данни
Функциите за подържане на базовите данни записват, търсят, показват, редактират и печатат данните на следните таблици:
- Автомобили
- Стоки
- Класификатор на стоките
- Партньори (фирми доставчици и клиенти)
- Обекти на доставчици и клиенти
- Лица - служители на фирмите партньори
- Номенклатури - използваните номенклатури групирани в кодови таблици.
- Данни за фирмата потребител – параметри, адреси, настойки, банки и т.н.
- Служители – лицата, работещи с програмата и материално отговорните лица.
Транспортни и складови операции
- Издаване и приключване на пътни листа
- Издаване на товарителници
- Зареждане на гориво
- Доставка на резервни части и консумативи
- Прехвърляне на резервни части и консумативи
- Изписване на резервни части и консумативи
Справки
- Изразходвано гориво - полагащото се и изразходваното количество гориво на базата на изминатите километри за избран автомобил;
- Направени разходи - видове разходи за резервни части, консумативи, застраховки;
- Предстоящи събития - действия предизвикани от изтичане на експлоатационни лимити;
- Оборотна ведомост – дава информация за началния остатък, приходите, разходите и крайния остатък на избраната група стоки;
- Подробна оборотна ведомост – дава информация за документите, които са формирали приходите, разходите и крайния остатък на избраната група стоки;
- Наличности – дава информация за наличностите към дадена дата на избраната група стоки;
- Заприходяване - дава информация за документите, които са формирали приходите на избраната група стоки;
- Изписване - дава информация за документите, които са формирали разходите на избраната група стоки;
Архивиране
- Архивиране на базата данни на текущия месец.
- Възстановяване на базата данни от избран архив.
- Избор на текуща година
- Откриване на нова година
- Статус на базата данни