Ресурсбук България. Данни за автомобил

ШКОДА МАДАРА ПРЕСЛАВ 110

 
  Снимки на автомобила
 
 
  Вид, марка и модел
 
  Вид МПС:   ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ
  Марка:   ШКОДА
  Модел:   МАДАРА ПРЕСЛАВ 110
  Модификация:  
 
  Технически данни
 
  Категория:  
  Тип двигател:  
  Скоростна кутия:  
   
  Общо тегло:   7.5
  Обем на двигателя:   0
   
  Мощност в к.с.   0
  Брой врати:  
  Брой места:   1+1
 
  Особености
 
4x4
ABS
Airbag
Buy back
DVD/TV
Аларма
Имобилайзер
Цен.заключв.
Ел.огледала
Ел.стъкла
Климатик
Климатроник
Кожен_салон
Шибедах
Лети_джанти
Компютър
Автопилот
Навигация
Серво упрв-е
Парктроник
Стерео уредба
Ксенон.фарове
Халог.фарове
 
  Описание

През 1980 г. КТА “Мадара” усвоява новия тип задни мостове МТ, с които е снабдена модерната серия 100 на LIAZ.

Новият модел на LIAZ разполага с 6-цилиндров турбокомпресорен двигател с директно впръскване и две разновидности – МШ 637 и МШ 638, чиято мощност е съответно 270 и 304 к.с. Първите пробни серии от него напускат монтажната линия на “Мадара” към края на 1980 г.

През 1987 г. е усвоен монтажа на LIAZ 100 050, а една година по-късно в Шумен започват да се сглобяват и всички модели серията 110, като 110 010, 110 030, 110 850 и влекачите за международни превози 110 471 и 110 551, чиято максимална мощност достига съответно 290 и 305 к.с. В началото на 1989 г. “Мадара” усвоява производството на самосвалите LIAZ 150 260, а в края на същата година в комбината започват да се сглобяват и първите самосвали с двойно предаване от типа 151.

От този период средното годишно производство в КТА “Мадара” включва около 3200 броя LIAZ, като над 90% от детайлите идват от заводите производители.

От самото начало на сътрудничеството с LIAZ през 1970 г. до април 1989 г., в КТА “Мадара” са сглобени повече от 27 000 камиона от чешката марка.

През 1991 г. КТА “Мадара” се трансформира в акционерно дружество, а през 1999 г. комбината е приватизиран и 85% от него стават собственост на компанията SFK Ltd. Тогава средната цена на един камион LIAZ-Мадара е около $55 000, но към 2000 г. тя е намалена със 7 до 10% в зависимост от типа на надстройката. Този стратегически ход за привличане на нови клиенти обаче не довежда до очаквания резултат и производството на камиони в Шумен спада до критично ниво от 40 броя, лансирани през цялата 2000 година. По същото време производството на LIAZ 100 в Чехия е преустановено, което от своя страна предопределя и края на неговия монтаж в България.

 
  Линкове към страници свързани с автомобила
 
T42 ШКОДА МАДАРА 110050 Товарни автомобили Модел Виж  ~  
T43 ШКОДА МАДАРА 702 Товарни автомобили Модел Виж  ~  
T44 ШКОДА МАДАРА 914 Товарни автомобили Модел Виж  ~  
T45 ШКОДА МАДАРА 916 Товарни автомобили Модел Виж  ~  
 
 

   За редакция >>

 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 
  Добави коментар >>> Отвори формата за текст >>>  
 
  Брой посещения:  611       Гласували:  0     Оценка:  0               
 
Google