Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

НК железопътна инфраструктура

Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) съществува от 01.01.2002 г.

НКЖИ е търговец - държавно предприятие по чл.62, ал.3 от Търговския закон, образувано на основание чл.9, ал.1 от Закона за железопътния транспорт (ЗЖТ). НКЖИ е управител на железопътната инфраструктура.
НКЖИ организира, осъществява и отговаря за изпълнението на своите задължения по дългосрочен договор, сключен между компанията и държавата. Компанията организира цялостната си дейност въз основа на проучвания, прогнози и програми за развитие на железопътната инфраструктура в съответствие с този договор.

Централно управление, България, София 1233 бул.”Мария Луиза” № 110,
E-mail: office@rail-infra.bg

Други подобни ресурси
Обекти:  Бензиностанции
Събития: Транспортни събития
Стоки:    Транспорт
Сайтове: Транспорт


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Транспорт"
 
 
  Линкове към НК железопътна инфраструктура
 
F5258 Най-големите работодатели в България Инвестиции София Виж  ~  
W70641 Транспорт Фирми Раздел Виж  ~  
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:   Розита Михайлова
  Телефон   02/932 35 47
  E-Mail  office@rail-infra.bg
  WEB Site  http://www.rail-infra.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес: ул. Кн. Мария-Луиза 110
  Пощ.код/кутия: 1233 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Транспорт
  Подтип на фирмата: Железопътен транспорт
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 БТПП: С 6 млрд лв. до 2026 г. българските железници ще придобият европейски обли    
__ 1 __

25/04/21
22:33:54

Хубаво е да се спази срокът за внасянето на Плана за възстановяване и устойчивост на България, който изтича на 30 април, но важното е да има възможност да се променят част от проектите от самия план. Това заяви д-р Людмил Иванов от Българската търговско-промишлена палата.

В частта "Железопътен транспорт" на плана са заложени няколко проекта.

Имаме 3 части - цифровизация, осветление за гари, фотоволтаични централи, изцяло обновяване на гари, подстанции около 20 бр. ще бъдат изградени. Тези проекти са на стойност около 700 милиона и още около 220 милиона за закупуване нови 16-20 мотриси. До 2024 г. трябва да имаме и нови влакови мотриси.

За модернизацията на железопътната инфраструктура не са предвидени средства за ключови проекти.

"В плана не е предвидено да се инвестира в специфична система за цифровизация, допълнителни диспечърски телекомуникационни оборудвания, имаме предложения за Wi-Fi по гарите, билетоиздаващи системи. Дотук около 1 млрд лв. са отделени по тази програма, очакваме още около 6 милиарда до 2026, 2027 година по новата оперативна програма".

Причината за недоброто състояние на българските железници, е в политика на държавата към сектора.

Недобър мениджмънт и основно неадекватна политика от страна на държавата към железопътния транспорта. Имаме едно предложение, допълнително към Плана, за закупуване на 3-4 мотрисни влака със скорост до 200 км/ч, които ще позволят редукция на отсечката София - Бургас с 20 минути".

През миналия програмен период има забавяне на проекти. От планираните за 2014-2020 г едва 17% са изпълнени.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  1162       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   12/04/22

Google