Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

Билла България ЕООД

Билла-България е част от REWE Group, една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа. Наша цел е да доставяме разнообразни, свежи и висококачествени продукти – само най-доброто за нашите клиенти!

В магазини BILLA клиентите могат да намерят познатите със своето качество и свежест плодове и зеленчуци, отгледани в над 150 градини в България с подкрепата на BILLA експерти; гарантирано топли ястия, приготвени на всеки 30 минути по здравословен начин без пържене; винаги топъл хляб, изпечен на всеки 30 минути от BILLA пекари, сертифицирани от Министерство на образованието и науката; свежо месо и деликатеси, както и всичко необходимо за ежедневното пазаруване сред асортимент от специално подбрани, качествени стоки и топ марки.

Повечето от магазините разполагат със собствена транжорна за свежо месо, както и с пекарна. Наскоро започна въвеждането на приготвяне на свежи плодови и зеленчукови салати и фреш на място в някои от магазините.

BILLA България развива усилено и собствените си марки BILLA Brand, BILLA Premium и Clever, като голяма част от артикулите под тези брандове – млечни и месни продукти, пчелен мед, лютеница и др., са произведени в България.

Освен това веригата предлага постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности:

- Супер цена – любими продукти на супер цена всяка седмица с минимум 15% отстъпка;

- Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени;
- Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти;
- Гранде Оферта - 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с Билла Кард.
- Clever, собствена марка, под която се предлагат над 200 артикула на ниски цени;

В допълнение, веригата гарантира на своите клиенти бързо обслужване на каса, наличие на стоки в промоция, свежест на предлаганите стоки, както и замяна без възражения, в случай, че даден клиент не е доволен от качеството на закупена стока.

Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент и удобната локация на магазините превръща BILLA в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира бързо и лесно каквото търси.

Цел на компанията е максимално удобство, поради което магазините са разположени на централни и възлови места в по-големите градове.

Към момента компанията разполага със 111 магазина: 42 в София, 8 във Варна, 5 в Пловдив, 4 в Русе, 6 в Стара Загора, 6 в Бургас, по 2 в Шумен и Плевен, Перник, Добрич, Габрово, Велико Търново, Монтана, Пазарджик, Сливен и по един във Враца, Ловеч, Разград, Самоков, Кърджали, Ямбол, Сандански, Петрич, Казанлък, Свиленград, Харманли, Севлиево, Пещера, Нова Загора, Смолян, Асеновград, Свищов, Велинград, Благоевград, Поморие, Кюстендил и Хасково.

Факс: + 359 2 818 81 46


Други подобни ресурси
Лица:     Дизайн
Събития: Продажба
Стоки:    Услуги
Сайтове: Бизнес и търговия


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Търговия"
 
 
Линкове към Билла България ЕООД
 
F5258 Най-големите работодатели в България Инвестиции София Виж  ~  
F5858 Търговски вериги и центрове. Пазари Търговия Индекс Виж  ~  
O7301 Магазини на Билла в София Супермаркет Индекс Виж  ~  
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   359 2 818 81 00
  E-Mail  info@billa.bg
  WEB Site  http://www.billa.bg
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес: ул. България 55
  Пощ.код/кутия: 1404 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Търговия
  Данъчен номер:  
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Снежана Трайкова, пекар: В BILLA месим и печем прясно и безопасно  
__ 1 __

20/11/20
14:15:19

В условията на коронавирусната зараза новата кампания на търговската верига гарантира на клиентите качество и спазване на здравните изисквания.

Хлябът е най-традиционният продукт на масата на българина от векове, но с течение на времето и с новите технологии и при него настъпват промени. Как в BILLA съчетавате традицията и модерното в производството на хляб, за да привлечете повече клиенти?

- Новите тенденции в производството на качествен хляб и хлебни изделия са свързани най-вече с подобряване на технологията за тяхното приготвяне и изпичане. Нашите екипи постоянно наблюдават потребителското поведение и проучват предпочитанията на отделните групи клиенти.

От друга страна, за да отговорим на новото търсене, на промените в потребителските нагласи постоянно разработваме и опитваме нови рецепти. Хлебари от веригата в цялата страна дават предложения, обсъждат, месят, тестват. Правят се посещения на място и се одобряват технологични проби. Приемат се всякакви идеи от вътрешния екип и партньорите на BILLA.

Казвате, че следите как се променят вкусовете на потребителите - има ли "сблъсък на поколенията" между "старите" и новите рецепти и видове хляб?

- Промени има, но не бихме могли да ги наречем "сблъсък на поколенията". По-скоро става въпрос за различни вкусове и обогатяване на потребителската кошница. Радваме се, че все по-често клиентите ни се доверяват и разнообразяват трапезата си и с новите рецепти, които им предлагаме.

А какъв избор имат те? Колко вида хляб и хлебни изделия предлага BILLA всеки ден и кое е най-търсеното от тях?

- Продуктовата ни гама е значителна - над 45 вида хляб и закуски могат да се намерят всеки ден в BILLA.

Белият хляб с маслини, например, е една от най-старите рецепти на "BILLA Пекарна", който се произвежда от 13 години и продължава да има огромен брой верни почитатели.

Винаги актуални и много търсени са и предложенията, които много семейства предпочитат за домашно приготвените ястия - тиролски хляб с ръжена закваска, фокача, селски на табан, типов хляб или със семена. Багетата, чабатата и земелът пък са най-честият избор за приготвяне на перфектни домашни сандвичи.

Всеки месец излизаме пред клиентите си с "топ" предложение - т. нар. "Хляб на месеца". Той невинаги е нов за потребителите, по-често дори е добре познат, сред най-често избирания вид от всички предложения. За месец октомври той беше многозърнест.

Колко често променяте и разнообразявате хлебния си асортимент с нови продукти, за да отговорите на повишените изисквания на клиентите?

- Прясно изпечените, по-здравословни предложения съдържат комбинация от две или три брашна, различни от бялото - сред които най-често ръжено и царевично.

В пекарната на BILLA не се предлагат безглутенови алтернативи. Такива потребителите ще открият на регала със заводски хляб.

Сред многообразието на хляб на рафтовете в BILLA, а и на целия пазар, по какво да познаем качествения, как да изберем най-добрия?

- Най-краткият отговор е, че всеки хляб, изпечен в BILLA, сам по себе си е добър. Независимо от рецептата, по която е приготвен, независимо дали е подходящ за традиционалистите или е в отговор на по-модерния вкус. Ние вярваме, че качественият хляб се познава от първата хапка - пресен и топъл, с мека сърцевина отвътре и хрупкава коричка отвън, и стремежът ни е точно такъв той да стига до клиентите ни.

Мнозина потребители са скептични към дълбоко замразените тестени изделия, които само се пекат на място в магазините. Променя ли се наистина вкусът и качеството им заради процеса на предварително замразяване?

- Най-важен за добрия вкус е внимателният подбор на съставките, вложени в изпълнението на рецептата. Когато качеството им е високо от момента на замесване, дори и временно замразени, веднъж изпечени те ще бъдат едновременно и изкушаващи на външен вид, и разтапящи се в устата.

Разбира се, скъсяването на процеса от замесването през преминаването през термична обработка и поставянето на регала в магазина, непосредствено след приготвяне от специалистите, гарантира добрия вкус. Това е и практиката, която ние утвърждаваме в "BILLA Пекарна" в магазините си в цялата страна.

Във времето на коронавируса много клиенти ограничават закупуването на неопакован хляб и хлебни изделия заради риск от заразата. Защитени ли са витрините и панерите с хляб и хлебни изделия във вашите супермаркети? Как при вас се осъществява спазването и контролът на хигиенните изисквания?

- "BILLA Пекарна", заедно с щандовете за плодове и зеленчуци, секция "Деликатеси" и "Топла витрина", работи в сегашната ситуация на засилени мерки за сигурност и безопасност под надслова "Прясно и безопасно". Подготовката и съхранението на предлаганите от веригата продукти се осъществява в обособена зона, която едновременно ги защитава и поддържа свежи. Всички работни помещения и плотове редовно се дезинфекцират.

Пресните тестени изделия са разположени на рафтове с безопасни плексигласови врати. В допълнение всички служители носят защитно облекло.

За поддържането на високо ниво на хигиена на потребителите са предоставени безплатни найлонови ръкавици за еднократна употреба, щипки и опаковки както за вземане, така и за пакетиране на продуктите. Апелът на веригата към тях е първо да разгледат и изберат, а след това да вземат любимия си продукт от "BILLA Пекарна", поставяйки го в защитна опаковка.

"BILLA Пекарна" е проект на веригата, насочен към по-близък контакт с вашите клиенти. Какво предлагате с него?

Продуктите от BILLA Пекарна притежават няколко основни предимства:

Винаги пресни и свежи печива, изпечени на място. Гаранцията да има топъл артикул на всеки 30 минути е съобразена напълно с часовете на деня - например сутрин се пекат повече закуски, за да може всеки да открие точния партньор за своето кафе или чай.

Богато разнообразие от вкусни предложения, в отговор на индивидуалните потребности. Различните видове хляб са замесени с брашна, подходящи за всеки лайфстайл - от традиционния любим бял хляб до по-здравословни и нискокалорични алтернативи, обогатени с комбинация от семена и фибри.
Всеки месец добавяме нова рецепта, позната като "Хляб на месеца".
 Норберт Мисбрандт: Целта на BILLA е богато разнообразие и отлично качество  
__ 2 __

13/03/21
22:12:56

Hopбepт Mиcбpaндт е изпълнителен директор на "BILLA България" от април 2019. Зaпoчвa ĸapиepaтa cи в "Віllа Централна и Източна Европа" пpeз ceптeмвpи 2011 г., cлeд ĸaтo преди това е зaeмaл пoзициятa изпълнитeлeн диpeĸтop в "Lіdl Pyмъния". Пpeминaвa пpeз пoзиции ĸaтo глaвeн oпepaтивeн диpeĸтop в "Віllа Pyмъния" и "Віllа Xъpвaтия". От 2014 г. е изпълнитeлeн диpeĸтop в "Віllа Xъpвaтия". Πpeз aпpил 2017 г. става глaвeн oпepaтивeн диpeĸтop в "Віllа Чexия".

Какви са резултатите, които отчитате по отношение на новата BILLA Card? Очаквани ли са те?

- Към 10 септември 2020 година броят на потребителите - част от програмата ни за лоялност BILLA Card, бяха над 1 милион души. Изключително горди сме, че за толкова кратък период от време повече от половината от тях ни се довериха отново и подновиха своята карта. За времената, в които се намираме, отчитаме това като голям успех. Очакваме тази тенденция да продължи и през първите месеци на 2021 година. От стъпването си на българския пазар не спираме да влагаме време и енергия, за да удовлетворим нуждите на клиентите си, предоставяйки им богато разнообразие от продукти, отлично качество и достъпни предложения.
 Билла България : От програмата за намаляване на пестицидите печелят всички  
__ 3 __

23/04/21
21:53:05
"BILLA България" изпълнява програма за намаляване на пестицидите в плодовете и зеленчуците, която е утвърдена политика на веригата от 2018 г. насам, като част от проекта "BILLA Градини".
 Близо 1 230 000 лв. спестиха клиентите на BILLA само за три месеца  
__ 4 __

24/06/21
19:13:06

Три месеца след старта на атрактивната онлайн кампания "Благодарим ти, че пестиш в BILLA", генерираните спестявания от страна на клиентите на търговската верига са близо 1 230 000 лв. Кампанията радва потребителите с възможността да спестяват средства, пазарувайки любимите си висококачествени продукти и марки, предлагани в магазините на веригата. От старта на проекта в началото на месец март до 1 юни, броят на регистрираните касови бележки е над 150 000, а участниците са близо 18 000. Предвид силния интерес и категоричните резултати, търговската верига удължи периода на провеждане, като онлайн играта ще бъде валидна до края на месец декември тази година.

"Да бъдем лидери и да се развиваме, означава не само да посрещаме предизвикателствата и динамиката на потреблението, но и да създаваме комфорт за бюджета на нашите клиенти и приятни емоции от пазаруването. Ето защо свежите и висококачествени продукти в магазините ни са на достъпни цени, а програмите ни за лоялност добавят разнообразни механизми за спестяване и забавление. Резултатите от регистрираните касови бележки на www.spestivbilla.bg доказват, че клиентите ни оценяват това", сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Кампанията позволява на потребителите да следят своите спестявания, а на 10 от тях, изтеглени на случаен принцип - да печелят електронни ваучери за пазаруване от магазини BILLA на стойност сбора от спестените суми от всички валидно регистрирани касови бележки в края на месеца. Всеки клиент на веригата може да създаде свой индивидуален профил на www.spestivbilla.bg, като за целите на кампанията, е необходимо при плащане на каса да използва BILLA Card, а след пазаруване - да регистрира данните от своята касова бележка.

Пълните условия за участие в кампанията "Благодарим ти, че пестиш в BILLA" са достъпни тук - www.spestivbilla.bg.
 BILLA App е Продукт на годината в категория Приложения за лоялност  
__ 5 __

05/07/21
01:16:06

На официална онлайн церемония се състоя връчването на наградите на авторитетния международен конкурс за иновации в потребителския сектор - "Избран продукт на годината". BILLA България завоюва първо място и получи отличие в категория "Приложения и програми за лоялност" благодарение на нововъведените дигитални функции и предимства при пазаруване, които приложението BILLA App дава спрямо индивидуалните потребителски навици на ползвателя си.

Конкурсът се организира за пета поредна година, а победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от авторитетна изследователска агенция Nielsen International сред 2000 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

Отличеният продукт BILLA App представлява дигитализиране на вече съществуващата програма за лоялност - BILLA Card. С нов, модерен и интересен начин за ползване, достъпен чрез сваляне на безплатно мобилно приложение, BILLA App се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент получава специални оферти на любими продукти, множество допълнителни и полезни функции като списък за пазаруване, персонални ваучери за отстъпки, както и 10% отстъпка за рождения си ден.

"Изключително сме щастливи да получим това толкова високо отличие след една трудна и предизвикателна за всички нас година. Това е признание не само за успешното дигитално развитие на BILLA, но и за всички, които работиха неуморно и продължават да избират нашите продукти. Благодарим за доверието на всички наши клиенти и партньори. Тази награда е обещание, че ще продължаваме да се развиваме, за да бъдем модерна и клиентски ориентирана компания", коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

В конкурсът "Продукт на годината" могат да участват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации, свързани с функция, дизайн, опаковка, състав и др. Във всяка отделна категория Победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  745       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   28/06/19

Google