Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

Компютри,електроника, електронни апарати

Главен индекс на фирмите, произвеждащи и/или доставящи компютри, електроника и електронни апарати.

Детайли на свързаните страници

Други подобни ресурси
Обекти:  Магазин - техника
Лица:     Машино, Техно...
Събития: Компютърно обучение
Стоки:    Компютри. Софтуер
Сайтове: Компютри.Електроника


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Компютри. Електроника"
 
 
Линкове към Компютри,електроника, електронни апарати
 
F5048 Доставчици на персонални компютри Компютри.Електроника Индекс Виж  ~  
F5056 Доставчици на таблети Компютри.Електроника Индекс Виж  ~  
F6013 Електронни уреди и апарати Компютри.Електроника Индекс Виж  ~  
W70740 Интернет пазар. Електроника Сайтове Раздел Виж  ~  
W70742 Компютри.Електроника Сайтове Раздел Виж  ~  
W70741 Компютри.Електроника Фирми Раздел Виж  ~  
W70743 Компютри.Електроника Стоки и услуги Раздел Виж  ~  
W70744 Електроника Специалисти Раздел Виж  ~  
F6031 Електронни апарати Компютри.Електроника Индекс Виж  ~  
W70752 Таблети Сайтове Раздел Виж  ~  
W70753 Лаптопи Сайтове Раздел Виж  ~  
F6683 T.M. Бизнес Интернешънъл ИМП-ЕКСП ЕООД Облекла и обувки Тиери Муняйони Виж  ~  
F6855 БРН СЛИЙП ПРОДУКТС БЪЛГАРИЯ ЕООД GSM и комуникации АЛБЕНА СТАТЕВА Виж  ~  
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   -
  E-Mail  -
  WEB Site  //hib.multimedia.bg/hib_web.dll/SitPort?Map=1&Cat=1
 
  Адресни данни
 
  Област:
  Община:
  Населено място:
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Компютри. Електроника
  Данъчен номер:  
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Гугъл, Фейсбук и Майкрософт плащат най-много за лобисти в Брюксел  
__ 1 __

02/09/21
01:11:13


Американските технологични компании "Гугъл" (Google), "Фейсбук" (Facebook) и "Майкрософт" (Microsoft) заделят най-много пари за плащане на лобисти в Европа в опит да се противопоставят на въвеждането на ново законодателство, ограничаващо мощта им на европейския пазар. Това показва съвместно проучване на Корпоративна европейска обсерватория (Corporate Europe Observatory) и германската организация "ЛобиКонтрол" (LobbyControl), цитирано от Ройтерс.

Подобни усилия би следвало да бият тревога за европейските политици, които да затегнат допълнително проектозаконите и правилата за лобиране, предупреждават авторите на изследването.

Технологичният сектор е похарчил много повече за лобизъм, отколкото фармацевтичния, производителите на изкопаемите горива, финансовия сектор и химическия отрасъл, които обикновено имат най-големи бюджети за лобистки услуги.

Проучването е установило, че 612 компании, групи и асоциации харчат над 97 млн. евро годишно, за да лобират за политиката на ЕС в областта на цифровата икономика. Данните са били подадени от компаниите в Регистъра за прозрачност на ЕС до средата на юни.

"Гугъл" е начело с 5.75 млн. евро, следван от "Фейсбук" с 5.5 милн. евро и "Майкрософт" с 5,25 млн. евро. Бюджетът на "Епъл" (Apple) е с 3.5 млн. евро, а "Хуауей" (Huawei) плаща на лобистите в Брюксел с 3 млн. евро, ца за я представят пред евроинституциите. Разходите на "Амазон" (Amazon) са 2.75 млн. евро.

"Гугъл" и "Хуаувей" потвърдиха, че са подали информацията в Регистъра за прозрачност на ЕС.

"ЕС винаги е бил и продължава да бъде много важен за "Майкрософт". Стремим се да сме конструктивен и прозрачен партньор на европейските политици", обяви компанията пред Ройтерс.

Според авторите на изследването високопоставени представители на Европейската комисия са участвали в три-четвърти от общо 270 заседания по два законопроекта. Търговски и бизнес асоциации, мозъчни тръстове и дори политически партии, също действат в подкрепа на интересите на технологичния бранш.

Лобистката дейност не е незаконна в Брюксел, но евроинституциите от години се опитват да създадат регистър на компаниите и лицата, които се занимават с подобни услуги и да накарат членовете на Европейския парламент и чиновниците да съобщават, когато се срещат с регистрирани лобистки компании.

В същото време еврокомисарят за конкуренцията и изпълнителен вицепрезидент на Еврокомисията Маргрете Вестагер има славата на неотстъпчив и решителен политик, що се отнася до разследванията срещу американските технологичните гиганти. Тази година година Вестагер откри антимонополни процедури срещу "Гугъл" и "Фейсбук" за нарушаване на правилата за конкуренцията на европейския пазар. Тя обаче загуби дело срещу "Амазон", след като Съдът на ЕС прецени като неоснователен искът на Комисията, водена от Жан-Клод Юнкер, където тя също отговаряше за конкуренцията.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  916       Гласували:  1     Оценка:  6.00                Последна редакция:   24/04/20

Google