Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

eMAG - IT продукти, електроника, книги

Широка гама от продукти, бърза доставка, както и 30 дни право да върнеш продукти, предлагани от eMAG. Тук те очакват IT продукти, електроника, големи и малки електроуреди, играчки, книги и много други.

Други подобни ресурси
Лица:     Инженер
Събития: Културно събитие
Стоки:    Информация, култура
Сайтове: Изкуство и култура


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Изкуство и култура"
 
 
  Линкове към eMAG - IT продукти, електроника, книги
 
W69470 Раздел ''Култура и музика'' Музика Ресурсбук Виж  ~  
W70803 Хоби, свободно време. Музика Сайтове Раздел Виж  ~  
W70830 Култура, Музика Фирми Раздел Виж  ~  
W70831 Музика Сайтове Раздел Виж  ~  
W70832 Услуги. Музика и церемонии Сайтове Раздел Виж  ~  
W70795 Хоби, свободно време Сайтове Раздел Виж  ~  
W112146 eMAG Marketplace оформя пейзажа на електронната търговия в региона Dnevnik.bg
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   07001 3624
  E-Mail  info@emag.bg
  WEB Site  http://www.emag.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Изкуство и култура
  Подтип на фирмата: Книги
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата
Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
2297 Треска за филми eMAG - IT продукти, електроника, книги Брой 1 0 Виж : 1067
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 47% за една година    
__ 1 __

27/06/21
16:00:53

Компанията ще фокусира върху и върху това да предлага на клиентите възможност за картови плащания за всички продукти, закупени в Marketplace, без допълнителна такса за търговците, което ще подпомогне по-нататъшния растеж на бизнеса на активните продавачи в платформата. На търговците в eMAG Marketplace ще бъде предложена и възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.

eMAG ще стартира и програмата Open Bulgaria, целяща да предостави възможности на дребните производители в цялата страна, като улесни достъпа им до модерен канал за продажби, който предлага навлизане на пазар с милиони потенциални клиенти - при преференциална комисионна. Търговците, които възнамеряват да продават на платформата eMAG Marketplace в рамките на програмата Open Bulgaria, трябва да произвеждат своите артикули само в България, включително и малки серии занаятчийски продукти.

eMAG Marketplace награждава представянето

В рамките на събитието Sellers" Day, eMAG отличи своите най-добре представящи се партньори с награди на обща стойност 26 000 лева, които те могат да използват за маркетингови цели:

- Ускорен растеж - Вали Компютърс
- Примерна дейност - Ofisitebg
- Разширяване на обхвата - PIC Computer
- Оптимизирани наличности - Matraci.bg
- Доставки за 24 часа - DDV TRADING
- Любопитство и участие - Ardes.bg
- Шампион Sli.do - Eurotel
 eMAG отваря шоурум в Пловдив    
__ 2 __

25/11/21
22:48:17


На 18 ноември (четвъртък) в 11 ч. сутринта третият шоурум на eMAG у нас ще посрещне своите клиенти в пловдивския Mall Plovdiv, ниво +1. Платформата за електронна търговия продължава да разширява шоурум мрежата си в България след двете си физически локации в София. По този начин на клиентите се предоставя още един удобен канал за пазаруване, а с това и много допълнителни предимства.

Шоурумът на eMAG в Пловдив се намира в Mall Plovdiv на ул. "Перущица" № 8, ниво +1. Той има общо 350 кв.м. търговска и складова площ и ще бъде отворен всеки ден от седмицата между 11 и 20 ч. за момента при всички необходими мерки за безопасност. Стандартното работно време на шоурума ще бъде от 10 до 21 ч. Клиентите ще могат да разгледат, избират и пазаруват от складова наличност от над 4000 артикула от разнообразни категории като телефони, лаптопи, таблети, аксесоари, периферни устройства, уреди за лична грижа, малки домакински електроуреди и др.

Има и възможност да се правят поръчки на определени продукти от сайта на търговеца или мобилното му приложение, с безплатна доставка до шоурума, a наличните на място артикули могат да се резервират и да се вземат от там още същия ден, спестявайки време за доставка. Шоурумите на eMAG улесняват и връщането на продукти, като в тях могат да се получават и консултации. На място се предлагат и опции за потребителски кредити. Стойността на продуктите към крайния потребител е еднаква, независимо откъде се поръчва - от вкъщи, офиса, курорт или шоурума, с изключение на специални промоционални кампании.

Новият шоурум на eMAG в Mall Plovdiv отваря ден преди най-голямото шопинг събитие на платформата - eMAG Black Friday, който тази година ще се проведе на 19 ноември.
 eMAG Black Friday    
__ 3 __

25/11/21
22:55:36


През първите 2 часа на eMAG Black Friday бяха направени поръчки на над 113 000 броя продукта, като всеки клиент е слагал средно 3 бр. продукта в пазарската си количка.

Консолидирането на поръчките е основната тенденция, която се забелязва през първите часове на кампанията - тази година клиентите на eMAG са добавяли към пазарската си количка повече продукти от различни категории, с 20% повече продукти, продадени през първите два часа на Black Friday. Друга тенденция е увеличението на трафика от мобилни устройства, идващ от мобилното приложение на eMAG, и увеличение на плащанията с карта.

Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:

- Лаптоп GamingAcerNitro 5 AN515-55, Intel® Core™ i5-10300H, 15.6", Full HD, RAM 8GB, 512GB SSD, NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 4GB, No OS, черен.
- Телевизор LG 55UP75003LF, 55" (139 см), Smart, 4K Ultra HD, LED.
- Пералня Samsung WW70T4540TE/LE, 7 кг, 1400 об/мин, Клас D, AddWash, Steam, DrumClean, SmartCheck, Мотор DigitalInverter, бяла.

Най-голям брой поръчки на хиляда жители са направени от Кърджали, Смолян, Ямбол, Русе и Добрич.

Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday:

- Поръчки на стойност 21 152 000 лв. за 2 часа;
- 23,77% от поръчките са платени с карта;
- 79,47% от поръчките са направени от мобилни устройства;
- "Златната секунда" - 7:46:48 ч. (7 направени поръчки, 41 различни продукта);
- "Златната минута" - 7:05 ч. (961 направени поръчки, 733 различни продукта).

Топ категории - бройки продадени продукти от категорията

- Телевизори, лаптопи и електроника - 9 200 бр.
- Продукти за дома - 20 900 бр.
- Малки уреди - 10 300 бр.
- Мода - 3 093 бр.
- Детски стоки - 14 700 бр.
- Смартфони и джаджи - 8 900 бр.
- Красота и лична грижа - 11 700 бр.
- Играчки - 5 700 бр.
- Спорт - 1 200 бр.
- Хладилници, перални и сушилни - 7 700 бр.
 Трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14% за една година    
__ 4 __

14/10/22
18:52:02


През седмата година, откакто стартира в България, екосистемата на eMAG Marketplace в България наброява над 5000 търговци, които предлагат над 2 милиона активни продукта и носи добавена стойност по цялата икономическа верига. Устойчивото и продължаващо развитие на платформата стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високо професионален екип.

За последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%, с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.

Тези и други интересни данни бяха представени по време на третото издание на ежегодното събитие Sellers Day (Деня на търговците) на eMAG, което се проведе тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност в платформата.

Платформата стартира програмата "От България", която предлага на малките местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получават възможност да използват модерен канал за продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на онлайн платформата.

На търговците в eMAG Marketplace беше предложена и възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.

eMAG Academy - мястото за обучение, съвети и усъвършенстване на Marketplace търговците става все по-популярно, което е доказателство за желанието им да се развиват и да са в крак с най-актуалното в сферата на електронната търговия. Само за последната година eMAG Academy има над половин милион посещения на специализираните статии и видеа.

Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.

Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.

Вече започва и активната подготовка за най-голямото търговско събитие за годината на платформата - eMAG Black Friday 2022. За търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.

eMAG Marketplace награждава представянето
В рамките на събитието Sellers" Day бяха отличени най-добре представящите се търговци на eMAG Marketplace. Те получиха награди на обща стойност 26 000 лева, които могат да използват за маркетингови цели на своя бизнес в платформата на eMAG:

Ускорен растеж - BestBuy
Примерна дейност - Alleop
Разширяване на обхвата - Ardes
Оптимизирани наличности - Greenmobile
Доставки за 24 часа - Officitebg
Любопитство и участие - Mohana
Шампион Sli.do - SkinTime Bulgaria LTD
 Тази година eMAG Black Friday ще бъде на 18 ноември    
__ 5 __

09/11/22
20:11:40


eMAG Black Friday, дългоочакваното шопинг събитие на годината, ще се проведе на 18 ноември 2022 г. Клиентите ще имат възможност да се възползват от добре познатите предимства на кампанията, включващи разнообразни продуктови категории, изненадващи продукти и специални оферти, които ще се доставят и от "склада на бъдещето" - оборудван с иновативни роботи логистичен център на eMAG близо до Букурещ - в Джойта, Румъния.

"Започнахме подготовката за eMAG Black Friday още през лятото, заедно с търговците от нашия eMAG Marketplace. Тази година за пръв път ще доставяме от усъвършенствания ни с иновации логистичен център, оборудван с най-съвременни технологии, които ни позволяват да бъдем още по-ефективни и продуктивни. Подготвили сме се на всички нива - оферти, услуги, технологии, разнообразни методи за плащане и доставка - и сме уверени, че клиентите ще имат едно първокласно потребителско изживяване," казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

На ниво група компанията активно инвестира в технологии за подобряване на клиентското изживяване и сигурността по време на целия процес на пазаруване онлайн - от поръчката до доставката.

Обновеният логистичен център на eMAG е оборудван със смарт рафтове и модерни роботи след инвестиция в технологични иновации, която достига 43 милиона евро. "Складът на бъдещето" има 1500 служители, 10 км транспортна лента, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час, което увеличава над 4 пъти капацитета за обработване на поръчки.

Логистичният център е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална организация за своите поръчки, включваща и над 3000 точки за получаването им (куриерски офиси, клоновете на Български пощи и автоматизираните денонощни пощенски станции easybox). На групово ниво кампанията се обезпечава и с 4,3 милиона евро допълнителни инвестиции в технологии - сървъри, хостинг, облачни услуги и други.



Миналата година разпознаваемостта на Black Friday достигна до 96,9% от цялото градско население в България, като над седем от десет българи възнамеряваха да купят поне един продукт по време на кампанията.

На Black Friday 2021 на eMAG.bg бяха регистрирани поръчки на 382 хил. броя продукти на обща стойност 55,9 млн. лв. Над 74% от посещенията на платформата бяха направени през мобилни устройства, а потребителите добавяха в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо 2020 г.).
 eMAG Marketplace оформя пейзажа на електронната търговия в региона    
__ 6 __

18/10/23
15:00:32

Миналата седмица ежегодната конференция eMAG Sellers' Day събра представители на платформата, търговци и експерти от сектора на електронната търговия, за да обсъдят резултатите, процесите, тенденциите и бъдещите планове на eMAG Marketplace - една от най-бързо развиващите се екосистеми на дигиталната икономика в региона. Силвиу Гугуи, управител на "eMAG България", разказва как eMAG подкрепя развитието на търговците на eMAG Marketplace и за обещаващите перспективи, които електронната търговия има в региона.

На конференцията бяха споделени данни за ръста на продажбите на търговците на eMAG Marketplace в региона - какви са ключовите двигатели за това според вас?

Успехът в нашата сфера на дейност стъпва върху правилния момент, иновации и инвестиции, като това са и основните двигатели, водещи до стабилен ръст на продажбите на търговците на eMAG Marketplace в България - с над 13% през първите девет месеца на 2023 г. спрямо същия период на миналата година. Разпознаваме потенциала на региона в сектора на електронната търговия и проактивно въвеждаме голям брой иновации, за да го разгърнем. С предлагането на инструменти и програми като нашата инициатива за трансгранични продажби, лесни за въвеждане логистични решения като еднаквата такса за доставка до easybox и технологични иновации, можем не само да отговорим на променящите се потребителски навици, но и да отключим значителни възможности за онлайн търговия и дори да създадем изцяло нови бизнес ниши. Това, разбира се, е възможно благодарение на амбициозната инвестиционна стратегия на компанията на групово ниво, насочена към логистика, подобряване на услугите и разнообразяване на офертите. По този начин eMAG потвърждава своя ангажимент и увереност в успешните перспективи за онлайн търговците в региона, в т.ч. и българския пазар.

Как българските търговци на eMAG Marketplace намират своето място в това стратегическо развитие?

Според нас програмата за трансгранични продажби е ценна възможност за местните търговци. Тя отваря врата към нови пазари с милиони потенциални клиенти, позволявайки на предприемачите да отговорят на международно търсене. Наблюдаваните до момента положителни резултати показват, че българските продукти имат сериозен потенциал за успех в чужбина. В непрекъснато променящия се пазар, в който електронната търговия все още расте с ускорени темпове, ние се стремим да предоставим на търговците на eMAG Marketplace правилните инструменти, за да сме сигурни, че имат възможно най-много възможности за развитие на бизнеса им, както и да растем и да се развиваме заедно. Наред с всичко това осигуряваме и достъп до население над 35 милиона жители в България, Румъния и Унгария.

В момента имаме близо 9500 предприемачи, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България, и 53 хил. в платформата в регионa. Офертите на продукти, предлагани от търговци в българския eMAG Marketplace, са се увеличили с 3.77 милиона от началото на тази година, което е със 166% повече от същия период на миналата. Разнообразният и разширяващ се продуктов каталог, който вече надхвърля 6 милиона продукта, привлича все по-широка клиентска база.

eMAG проактивно подкрепя marketplace търговците в региона, но каква е ползата от този процес за крайните клиенти?

Това е другата страна на същата монета - с превръщането на електронната търговия в ежедневен навик клиентите искат да открият всичко, от което се нуждаят, на едно място, те търсят добри оферти и начини да получават поръчките си бързо и удобно, по всяко време и както им е удобно. Подкрепяйки marketplace търговците с правилните инструменти, програми, инфраструктура и ноу-хау, ние им даваме възможност да разнообразят продуктовите си предложения, да оптимизират операциите си, да предлагат конкурентни цени и да подобряват изживяването на клиентите. Така постигаме ефективен стимул на кръговата икономика в региона и оформяме сектора на електронната търговия според водещите съвременни стандарти.

 Покупки на Black Friday 2023 (видове стоки)    
__ 7 __

18/11/23
17:54:38
Дрехи и обувки
Козметични продукти
Малки домакински уреди (прахосмукачки, миксери, кухненски роботи и др.)
Парфюми
Спорт (спортно оборудване, велосипеди, фитнес екипировка и др.)
Дом и декор (мебели, декорации, осветителни тела и др.)
Играчки
Мобилни телефони
Книги
Гуми, авточасти и автоаксесоари
Климатици, бойлери и уреди за отопление
Хранителни продукти / Храни и напитки
Обичайни детски продукти (памперси, храни, хигиенни продукти и продукти за грижа, дрехи, обувки и т.н.)
Телевизори
Аудио Hi-Fi
Модни аксесоари (часовници, куфари, чанти и др.)
Хоби / Направи си сам (инструменти и електрически инструменти - бормашини, лентови триони)
Лаптопи
Продукти за лична грижа (сешоари, самобръсначки, преси за коса, епилатори)
Храна и аксесоари за домашни любимци
Периферни устройства (клавиатура, мишка, високоговорители, слушалки и др.)
Смарт устройства (различни от смартфони - смарт часовници, смарт уреди и джаджи за дома).
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  1009       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   12/10/23

Google