Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Mercedes-Benz. България

Мерцедес-Бенц е подразделение на Даймлер АГ - дванадесети в света производител на коли и лекотоварни автомобили (OICA, 2009). Компанията е известна със своите пионерски иновации, водещи в индустрията стандарти за безопасност и първокласен дизайн. Мерцедес-Бенц е най-старата марка на автомобили в света, която продължава да съществува и до днес. От момента на основаването си тя е една от най-харесваните марки с отлична репутация за качество, здравина и издържливост и не случайно в водач в класацията за най-късно извадени от употреба автомобили.

Корените на компанията датират от 1886 г., когато Карл Бенц патентова първата кола, задвижвана от бензин. По-късно през същата година Готлиб Даймлер и Вилхелм Майбах успели да създадат и монтират бензинов двигател на четириколка. Като марка Мерцедес се появява за първи път през 1901 г. като част от Даймлер Моторен Геселшафт. През 1926 г. компаниите на Бенц и Даймлер се сливат, за да формират Даймлер-Бенц и марката се преименува на Мерцедес-Бенц.

Двамата инженери - Карл Бенц и Готлиб Даймлер - стоят зад изключителен брой открития и иновации, включително създаването на двигателя с вътрешно горене. От 1928 г. насам Мерцедес-Бенц е произвела десетки автомобили, пионери в една област или друга, които са маркирали десетилетията.

Някои от тях са: състезателната кола SSK от 1928, първата дизелова кола масово производство 260D от 1936, моделите Понтон и Финтейл от 50-те, S-класата от 1965, модел 300D от 1976, първата Е-класа от 1986, първата C-класа от 1993, SL73 AMG 7.3 V12 от 1995, CLK (1996), SLK (1997), CLS (2004), моделите Блутек от 2007, SLS AMG (2010). През 1994 г.

Мерцедес-Бенц променя своята номенклатура. До този момент моделите носели имена по следния еталон: вместимост на двигателя+тип шаси или двигател, например 500Е. От 1994 г. насам моделът се състои от клас+вместимост на двигателя, например Е500.

При някои модели обаче този еталон не се спазва и не се отразява реалната вместимост на двигателя. Настоящата линия автомобили на Мерцедес включва А-класа и В-класа, C-класа (седан, спортно купе, истейт), CL-класа (купе), CLK-класа (купе, кабриолет), CLS-класа (купе), E-класа (седан, купе, кабриолет, истейт), S-класа (седан), SL и SLK-класа (роудстъри), G-класа (4х4), GL, GLK и M-класа (СУВ), R-класа (кросоувър миниван).


Други подобни ресурси
Обекти:  Автокъщи, авточасти
Събития: Автомобили
Стоки:    Авто, вело, мото
Сайтове: Авто, вело, мото


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Авто,мото,вело"
 
 
  Линкове към Mercedes-Benz. България
 
W75022 Ресурсбук. Лек автомобил Мерцедес. Модели Автомобили Индекс Виж  ~  
W76194 Обновената V-класа на Мерцедес Фотогалерия Dnevnik.bg Виж  ~  
W76235 Нови двигатели и технологии за GLC-Class Двигатели Vesti.bg Виж  ~  
W105116 Авточасти за Мерцедес Авто, вело, мото autopower.bg
F6768 Производители на автомобили Авто,мото,вело Индекс
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:   Интернет
  Телефон   (02) 4082 828
  E-Mail  office@silverstar.bg
  WEB Site  https://www.mercedes-benz.bg
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес: ул. Резбарска 5
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Авто,мото,вело
  Подтип на фирмата: Производители
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата
Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
2951 Mercedes Модели Mercedes-Benz. България Брой 1 100000 Виж : 787
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Mercedes-Benz. А класа    
__ 1 __

29/09/20
16:48:58

Какво прави A-класа толкова специална?
Просто попитайте сами. Тя говори, разбира, мисли и се усеща магично човешки.
 Mercedes-Benz. Новата A-класа Limousine    
__ 2 __

29/09/20
16:52:28

Усеща се революционно. И изглежда така.
Новата A-класа Limousine с MBUX (Mercedes-Benz User Experience) и спортен триобемен дизайн.
 Mercedes-Benz. C-класа Limousine    
__ 3 __

29/09/20
16:55:08

Динамиката е поведение.
Никога не почива, а винаги отново доказва иновационната си сила.
 Mercedes-Benz. E-класа Limousine    
__ 4 __

29/09/20
16:57:51

Изцяло динамичен характер.
Готов, с лекота да се справи с всяко голямо предизвикателство. Запознайте се с отличните качества на новата E-класа Limousine. Динамична, елегантна и луксозна като никога до сега.
 Mercedes-Benz. S-класа Limousine    
__ 5 __

29/09/20
17:00:54

Новата S-класа се фокусира върху същественото: изключителни технологии за комфорт и безопасност, на които можете да се доверите. Независимо дали като водач или като пътник в задната част на купето. Новаторската концепция за управление MBUX в комбинация с луксозни материали позволява удоволствие от шофирането както никога досега.
 Mercedes-Benz. CLA Coupé    
__ 6 __

29/09/20
17:19:40

Всичко, което те прави много специален.
Дизайнът е изпълнен с гланц. Пърформансът ускорява твоя живот. Интерфейсът говори твоя език.
 Mercedes-Benz. GLC Coupé    
__ 7 __

29/09/20
17:23:50

Повече от SUV. Повече от Coupé. Повече от всякога до сега.
Новият GLC Coupé обединява най-добрите качества на SUV и Coupé. Толкова спортен и модерен като никога.
 Mercedes-Benz. GLE Coupé    
__ 8 __

29/09/20
17:26:09

Готови ли сте за Вашия голям дебют?
Тогава се качете. Защото новото GLE Coupé сякаш е създадено, за да преодолее себе се и да завладее всяко кътче по света. Със своя сензационен спортен дизайн. Революционен кокпит. И напълно активна ходова част, която задава мащаби в своя клас.
 Mercedes-AMG GT    
__ 9 __

29/09/20
17:28:54

Един акцент подчертава следващия.
Mercedes-AMG GT е вълнуващ Gran Turismo с AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател, който позволява да бъде изпреварен само от своите три GT-братя: AMG GT S, AMG GT C и AMG GT R довеждат AMG Driving Performance до високи постижения.
 Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+    
__ 10 __

29/09/20
17:32:41

Повече от един вълнуващ Gran Turismo: пет.
С Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати можете не само да избирате между пет моделни варианта като AMG GT 43 и 43 4MATIC+, AMG GT 53 4MATIC+, AMG GT 63 4MATIC+ и AMG GT 63 S 4MATIC+, но и от многобройни възможности за индивидуализация: три дизайна на задната част, ексклузивни пакети за екстериора и интериора, както и голям избор от лакове, джанти и спирачки.
 Mercedes G Класа    
__ 11 __

29/09/20
17:37:31

Преди много време инженерите в Грац разработиха нов вид ДНК.
ДНК на високопроходим автомобил – емблематичен, солиден и почти неразрушим. Те разработиха части, чиито функции изпълняват своето предназначение непроменени и до днес. Компоненти, които изградиха собствен характер през поколенията.
 Mercedes-Benz GLA    
__ 12 __

29/09/20
17:40:32

Град, държава, град.
Пътува толкова много, колкото и Вие. Новият GLA е Вашият категоричен придружител за разнообразен живот.
 Mercedes-Benz GLB    
__ 13 __

29/09/20
17:43:12

Изцяло обмислен.
Новият GLB е тук. Най-многостранния компактен SUV, който сме конструирали досега.
 Mercedes-Benz GLC SUV    
__ 14 __

29/09/20
17:46:07

Силен характер с изцяло нови аспекти.
Очаквайте очаровтелно нов кокпит, още по-характерен SUV-дизайн и висок комфорт при шофиране.
 Mercedes-Benz GLE SUV    
__ 15 __

29/09/20
17:48:12

Изглежда като успеха. Но говори за нещо много по-голямо.
Интелигентен, внимателен и по-съобразителен от всякога, новият GLE рисува един нов облик на SUV.
 Mercedes-Benz GLS SUV    
__ 16 __

29/09/20
17:50:17


Най-голямото пространство и комфорт могат да бъдат постигнати само в новия GLS.
А най-доброто е: можете да споделите това очарователно усещане за лукс с шест допълнителни лица.

Най-продаваният модел на "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) - GLS SUV, междувременно поскъпна с 10 процента(14.09.2022 г.).
 Mercedes-Maybach GLS    
__ 17 __

29/09/20
17:56:03

Такъв лукс предлага само Mercedes-Maybach.
Внушителната Mercedes-Maybach решетка с нейните аристократични, вертикални ламели предизвиква първото огромното учудване. Запознайте се с допълнителното ексклузивно оборудване, като амбиентно осветление в вътрешната облицовка на тавана и се наслаждавайте на максимален автомобилен лукс на четирите ексклузивни единични седалки.
 Mercedes-AMG GT Roadster    
__ 18 __

29/09/20
18:01:16

Под открито небе Вашите емоции също се разгръщат напълно.
Mercedes-AMG GT Roadster е пълно удоволствие от шофирането за всички сетива. То се повишава допълнително само от трите допълнителни моделни варианта AMG GT S, AMG GT C и AMG GT R. С напълно различен дизайн, двигатели и ходови части. Това, което ги обединява: устремът напред и неповторимото усещане при шофиране без покрив.
 Флагманът на Mercedes отново задава най-високите стандарти при лимузините    
__ 19 __

14/12/20
23:58:06

Близо 70 години Mercedes S-класа задава тенденциите в индустрията, а дебютиралото преди броени дни в България седмо поколение на лимузината продължава тази традиция. Началото е поставено през 1951 година с модел 220 (W 187), а до момента от флагмана на концерна от Щутгарт са произведени над 4 милиона бройки.

На първо време автомобилът излиза на пазара с шестцилиндрови бензинови и дизелови двигател с мощности между 286 и 435 конски сили. На следващ етап на разположение ще бъде и V8 двигател с вграден стартер-генератор (ISG) и 48-волтова бордова електрическа система. През 2021 г. ще бъде представен и plug-in хибрид с възможност за изцяло електрически пробег от около 100 километра.

Изненадващо маневрена

Новата S-класа е значително по-маневрена, като радиусът на обратен завой е близо до този на по-късата със 76 сантиметра А-класа. Заслугата е на завиващия заден мост, при който отклонението е до 10 градуса, при около 2 градуса в повечето подобни системи. При ниска скорост задните колела заемат позиция в посока противоположна на предните, което подобрява маневреността. При по-висока скорост предни и задни гуми сочат в една посока, като така се постига по-голяма стабилност.

Наборът от асистиращи системи позволява на новата S-класата да направи крачка към трето ниво на автономното шофиране. При определени условия колата може сама да съобразява скоростта си с тази на останалите превозни средства, като ускорява, намалява и спира, наред със следването на извивките на пътя. Така, ако Германия стане първата европейска страна, позволила автономното управление през 2021 г., S-класата ще може да се управлява сама неограничено време със скорост до 60 км/ч в задръстванията и по градските магистрали.

Активният асистент за паркиране с 360-градусова камера предлага 3D изглед, така че водачът може да види какво има около колата от различни гледни точки. Това, наред с 12 -те ултразвукови сензора в предната и задната част на автомобила, подпомага водача при паркирането в тесни пространства.

Интериор, вдъхновен от яхтите

S-класата винаги е била място за комфортно пътуване и спокойна работа и новото поколение не прави изключение. Вътрешният дизайн е вдъхновен от яхтите, което създава усещане за щедро вътрешно пространство и първокласен лукс.

Проблемът с мръсния въздух е факт във всички големи градове, а S-класата може да гарантира на хората в салона, че дишат по-чист въздух от този навън. Заслугата е на филтрираща система, която улавя фините прахови частици, предизвикващи алергия, цветния прашец и неприятните миризми. В допълнение вграден ароматизатор предлага набор от приятни аромати.

Пакетът ENERGIZING Comfort Control създава различна атмосфера в интериора както за шофьора, така и за спътниците му. Комбинация от масаж, аромат и музика може да успокоява и витализира. Шофьорът и пътниците могат да избират между 10 различни програми за масаж.

Да си говориш с автомобила

Сред иновациите в S-класата е подобреното общуване между човек и автомобил, осигурявано от второто поколение на системата Mercedes-Benz User Experience (MBUX), което дебютира в модела. Системата вече не само приема гласови команди в свободен текст, но и предвижда желанията на пътуващите в автомобила благодарение на вградените в контролните панели камери. Системата тълкува посоката на главата, движенията на ръцете и езика на тялото и отговаря със съответните функции на превозното средство.

В диалог с автомобила могат дори да се управляват функции в умния дом на собственика - пускане и изключване на отоплението, проверка дали вратите са заключени и т.н. Петте мултимедийни дисплея в салона от една страна могат да показват различно съдържание, а от друга - лесно да се споделя картината от един екран на друг.

Новата S-класа идва и с опцията за автоматично регулиране на седалката и волана. Водачът само трябва да въведете височината си в MBUX, като това може да стане и с гласова команда. Системата изчислява оптималното място за управление за въведената височина и регулира седалката на водача, волана и страничните огледала по подходящ начин. Настройките биват запаметени в личния профил на водача и така се активират автоматично при стартирането му.

По мярка като ръкавица

Лимузината на Mercedes предлага възможности за персонализации, като могат да бъдат запазени до седем различни профила, всеки от които съдържа до 800 параметъра - любими радиостанции, положение на седалките, осветление, стил на приборното табло, адреси в навигацията и т.н. Профилите могат да се извикат с пин код или пръстов отпечатък, разпознаване на лице или идентификация по глас.

На качествено ново ниво в S-класата на Mercedes e информираността на водача. Приборното табло вече предлага триизмерна картина за по-лесно ориентиране в навигацията, например. Head-up дисплеят, проектиращ информация пред автомобила на нивото на очите, е на по-голяма площ и дава повече информация, включително с добавена реалност. Така например анимираните стрелки за посоките от навигацията са разположени върху пътната лента.

Ново ниво на безопасност

S-класата винаги е била сред флагманите по отношение на новостите, свързани с безопасността на пътя, като през годините това е първият сериен автомобил със стабилизираща програма (ESP) и първият с въздушна възглавница. В новото поколение на лимузината отново има иновации - като вградените за първи път в автомобил фронтални въздушни възглавници за задните места, които при челни сблъсъци могат значително да намалят натоварването в областта на главата и шията на пътниците.

В допълнение, когато автомобилът е застрашен от страничен удар, активното въздушно окачване може да повдигне купето с до 8 сантиметра в рамките на няколко десети от секундата, за да бъде поета енергията от катастрофата от устойчивите елементи в долната част на автомобила.

Камера зад дисплея на приборното табло пък следи очите на водача, за да го предупреди, ако е уморен и е склонен към заспиване. Функцията за предупреждение при излизане от S-класата вече използва камери, за да разпознае, че пътникът иска да напусне превозното средство. Ако в този момент приближава друг автомобил, активното амбиентно осветление става част от системата за предупреждение при излизане и мига в червено.

Вече в България

Флагманът на Mercedes-Benz е вече в шоурумите на оторизираните дилърства на "Силвър Стар" в София, Пловдив, Варна и Бургас, както и при "Евро Старс" в Русе. На първо време на разположение са три модификации със задвижване на четирите колела (4MATIC). Цената на дизеловите S 350 d (286 к.с.) и S 400d (330 к.с.) започва съответно от 215 400 лева с ДДС и 229 200 лева с ДДС, а при бензиновия S 500 с 435 конски сили е 249 500 лева с ДДС.
 Новата Е-класа на Mercedes - еволюцията на една легенда    
__ 20 __

18/03/21
22:21:18

С над 14 милиона продажби от 1946 г. насам E-класата е най-продаваният модел в историята на Mercedes-Benz. В новата си версия автомобилът надгражда всичко онова, което го прави толкова желан - завладяваща визия, комфорт, сигурност, иновации и, разбира се, удоволствие от шофирането. Спортното излъчване на тестовата кола е подсилено от опционалния AMG пакет - една от многото опции за персонализация.

Дигитализацията в Е-класата е на качествено ново ниво, благодарение на двата големи екрана, оформени красиво като един, ползвани за приборното табло и дисплея на мултимедията. Те предлагат ясна и контрастна картина независимо от интензитета на околната светлина. Водачът може да избере различни оформления на приборното табло, така че да следи тези данни, които са му важни - упътвания от навигацията, информация за работата на асистиращите системи, типичните показания на бордовия компютър и т.н.

Що се отнася до настройките, E-класата печели с това, че предлага различни варианти за общуване с автомобила - с класически бутони, през реагиращия на допир екран или с тъчпад като при лаптопите. В допълнение част от функциите могат да се управляват с жестове и глас. Така например, ако водачът каже "гладен съм" на някой от поддържаните от системата езици, за секунди ще получи предложения за най-близките до позицията му заведения с подробности за предлаганата от тях кухня и ценова категория.

Удобни, реагиращи на допир бутони, дават възможност за промяна на настройките и без отделяне на ръцете от волана. Нова е възможността за бързо настройване на оптималната позиция на волана, седалките и огледалата, като просто се зададе ръстът на водача.

Багажникът предлага рекордния за сегмента обем от 540 литра, като разполага със система за укрепване на товара, куки за закачане на торби.

SPA и фитнес в салона

Достъпът до задните места е улеснен от широко отварящите се задни врати, като мястото пред коленете е щедро. Удобствата включват подлакътник с поставки за чаши, USB изходи за зареждане на мобилни устройства, отделна климатична зона за возещите се отзад и много джобове и ниши за съхранение на всички дреболии, които съпътстват едно пътуване.

Водачът и пасажерите разчитат на още по-удобни седалки и дори програма за "подобряване на настроението". С подходящ избор на температура, музика, аромати и програми за масаж, тя може да енергизира, освежава, отпуска и дори да предложи упражнения за раздвижване на мускулите. Огромен е изборът на варианти за осветяване на купето, отговарящи на настроението и личните предпочитания.

Бензин, дизел и хибрид

Това, което заслужава внимание, са новостите сред двигателите и задвижването. Наред с бензиновите и дизелови версии всяка от тях има и плъг-ин хибриден вариант, позволяващ изминаването на до 50 км. само на ток, както и меки хибридни модификации, в които електромоторът подпомага двигателя с вътрешно горене за по-добра динамика и нисък разход на гориво. Като цяло двигателната гама покрива мощностния диапазон от 194 до 612 конски сили.

Тестовият автомобил е от модификацията Е220d, която предлага отличен баланс между динамика и консумация. Със своите 194 конски сили и 400 Nm (нютон метри) максимален въртящ момент лимузината е всичко друго, само не и тромава, а задвижването на четирите колела и деветстепенният автоматик превръщат шофирането в удоволствие независимо от пътните условия. Ускорението и доускорението са достатъчни за бързи изпреварвания, а без мисъл за икономия на гориво консумацията може да бъде около 7 на сто и под 6 л/100 км, ако се ползва режимът за екологично шофиране.

Всестранен талант

Благодарение на системата Dynamic Select Е-класата бързо може да се трансформира от комфортна лимузина до спортен автомобил, като промени настройките на волана, трансмисията, ходовата част, асистиращите системи и т.н. За по-претенциозните има и индивидуален режим, при който всеки може да избере коя система в какъв режим да работи - например воланът да е стегнат и спортен, но пък окачването да предлага най-високо ниво на комфорт.
Новата Е-класа на Mercedes - еволюцията на една легенда

По-безопасна от всякога

Напълно очаквано новата Е-класа издига на качествено ново ниво и асистиращите системи, като "взима на заем" функции от флагмана S-класа. Една от най-впечатляващите новости е активният круиз контрол, който по желание на водача може сам да наглася скоростта в зависимост от ограниченията и пътните условия - приближаване на задръстване, кръстовище, опасен завой и т.н.

Разбира се, остава и възможността автомобилът да поддържа безопасна дистанция до предното превозно средство, като ускорява, намалява, спира и потегля, за кратко колата може и сама да следва извивките на пътя.

Системата за засичане на автомобили в мъртвата зона на огледалата е надградена с нова функция, която работи, когато колата е спряла. При слизане, ако приближава автомобил или велосипедист, се задействат звуков сигнал и червена мигаща светлина в страничното огледало и вътрешната страна на вратата. Сигнализацията работи до три минути след загасването на двигателя.

Пряко отношение към безопасността имат и новите светодиодни фарове, които позволяват постоянно шофиране на дълги светлини, без заслепяване на водачите на насрещния трафик и застиганите превозни средства.

Активният паркинг асистент предлага и функцията автоматично паркиране, като водачът само трябва да посочи паркомястото, в което колата да влезе. Маневрирането е улеснено от новия набор от четири камери, даващи 360 градусова картина на зоната около автомобила.

В България официалният вносител "Силвър Стар" предлага модела с включено богато оборудване и със специално предложение - бонус при обратно изкупуване на употребяван автомобил.
 Екологични и икономични транспортни решения с Mercedes-Benz еSprinter    
__ 21 __

14/06/21
22:15:45

Сблизо 4 милиона продадени вана в 130 държави Sprinter е най-успешният модел в лекотоварната гама на Mercedes-Benz. С появата си преди 25 години той задава рамките на сегмента превозни средства между 3 и 5.5 тона, като това важи с пълна сила и за актуалния модел, който вече се предлага и с електрическо задвижване.

Mercedes-Benz eSprinter става вторият лекотоварен модел на ток на марката след еVito. Към днешна дата Mercedes-Benz Vans е вече лидер на пазара на електрически ванове със среден размер в Европа, като държи 30% от продажбите. Със следващия си модел на ток - eCitan, марката ще има свой представител и сред компактните ванове.

Богат избор от варианти

Mercedes-Benz еSprinter е изграден на нова универсална платформа за електрически превозни средства, в разработването на която са инвестирани 350 милиона евро. Базовата версия на електрическия ван предлага товароносимост 891 или 1045 кг в зависимост от това дали се поръчва с батерия с използваем капацитет 35 и 47 кВч, а товарният обем е 11 кубични метра - колкото на стандартната версия с дизелов двигател.

Предаването е предно, като електродвигателят е с мощност 114 конски сили и има максимален въртящ момент 295 Нм.

Достатъчен пробег на ниска цена

Автономността е 120 или 168 километра в зависимост от батерията, което е напълно достатъчно за транспортни задачи в рамките на големите градове и техните околности. Пробегът зависи от избрания режим на шофиране - стандартен, икономичен или суперикономичен.

Разходът на ток е между 32.5 и 37.1 киловатчаса за 100 километра, което, обърнато в пари, ще рече между 5.26 и 9.48 лева с ДДС, в зависимост дали се зарежда през деня или през нощта.

еSprinter опционално може да бъде снабден с оборудване за бърз заряд, като с негова помощ капацитетът на батерията се запълва от 10 до 80% за около 25 минути.

Асистиращи системи от леките автомобили

От пускането му на пазара през 1995 г. до днес Sprinter винаги се е отличавал с революционните за времето си технически решения. Електрическото поколение на бестселъра не прави изключение, като предлага системи за сигурност, присъстващи обичайно в леките автомобили.

Сред асистиращите системи са сигнализацията за превозно средство в мъртвата зона на огледалата, активният спирачен асистент и асистентът за поддържане на лентата например.

В салона прави впечатление практичността и стремежът да се предложи място за съхранение на всичко, което един шофьор на товарен автомобил носи. За реда в кабината се грижи модулно изградената концепция за съхранение с добре достъпни рафтове. Редица хитри и полезни решения предлага и зоната за товара.

Допълнителен плюс към качествата на модела са предлаганите от генералния дистрибутор на марката "Силвър стар" отлично сервизно обслужване с оригинални резервни части, удължена гаранция и възможност за заместващ автомобил при необходимост от текущ ремонт или евентуален инцидент на пътя.

Научете повече на: www.mercedes-benz.bg
 Електрификация и дигитализация за новия Mercedes-Benz С-class    
__ 22 __

28/06/21
01:57:48

След над 10.5 млн. продажби от 1982 г. С-class на Mercedes-Benz влезе в своето ново поколение, което залага на електрификация, дигитализация и използва технологични решения, дебютирали във флагмана S-class.

Цялата гама е електрифицирана, като на разположение са plug-in хибриди с пробег до 100 километра и меки хибриди с вградена 48-волтова технология със стартер-генератор. Моделът се предлага и със завиваща задна ос, която подобрява маневреността и стабилността.

Заемки от S-class

С-class серийно е оборудван със светодиодни фарове, а системата DIGITAL LIGHT, позната от новия S-class, е налична като опция. Тя позволява множество нови функции, като например прожектиране на предупредителни символи върху пътя отпред.

Интериорът носи акценти от флагмана S-class, добавяйки спортен привкус. Зоната на водача разполага с LCD екран с висока резолюция, който заменя приборното табло и предлага огромен набор информация.

Централният дисплей с диагонал 11.5 инча е портретно ориентиран, като през него интуитивно се правят всички настройки по колата. Сензорни зони на волана с четири спици позволяват управление на най-често използваните функции, без водачът да отделя поглед от пътя. Чрез асистента Hey Mercedes настройки могат да се правят и с глас, като дори не е нужно да се използват заучени фрази.

Водачът и пасажерите разчитат на още по-удобни седалки и дори програма за "подобряване на настроението". С подходящ избор на температура, музика, аромати и програми за масаж тя може да енергизира, освежава, отпуска и дори да предложи упражнения за раздвижване на мускулите. Изборът от тапицерии и материали е огромен, като салонът може да е луксозен, спортен или комбинация от двете.

Увеличеното междуосие с 2.5 см и повишената дължина и ширина дават повече пространство за возещите се, особено отзад.
Електрификация и дигитализация за новия Mercedes-Benz С-class
Турбомотори с електрически помощник

В допълнение към турбокомпресора дизеловите и бензиновите двигатели вече имат вграден стартер-генератор (ISG) за помощ при ниски обороти на двигателя. Той осигурява допълнителна мощност от 20 к.с. и максимален въртящ момент 200 Нм, полезни при изпреварвания например.

Меките хибриди от второ поколение използват 48-волтова бордова електрическа система, като крайният резултат е още по-голямо удоволствие от шофирането при значителни икономии на гориво.

Бензиновите мотори са с мощности 204 и 258 конски сили. Дизелите разполагат с 200 и 265 конски сили. Те се комбинират с преработена версия на популярната и харесвана деветстепенна автоматична трансмисия 9G-TRONIC. Версиите със задвижване на четирите колела 4MATIC разчитат на по-прецизно прехвърляне на въртящ момент между предните и задните колела, което увеличава удоволствието от шофирането.
Електрификация и дигитализация за новия Mercedes-Benz С-class
Четвърто поколение plug-in хибрид

С-class ще се предлага и като четвъртото поколение plug-in хибрид в края на годината. Мощността е 330 к.с., комбинация от електрическия двигател и традиционния мотор, който може да е дизелов или бензинов. На ток се изминават до 100 км, а промененото място на батерията позволява багажният обем на хибридите да е на нивата на стандартните версиите седан и комби.

Промененото серийно окачване предлага още по-добър баланс между комфорт и пътно поведение, а срещу доплащане се предлагат адаптивно регулируеми амортисьори, както и окачване с акцент върху спортното усещане.

Воланът е по-директен, а завиващите с до 2.5 градуса задни колела позволяват радиусът на обратен завой да бъде намален с 43 см до 10.64 метра.

Не е изненада, че новият С-class предлага и всичко най-съвременно като асистиращи системи, които повишават безопасността и намаляват натоварването върху водача при всяка ситуация.

На нашия пазар автомобилът вече се предлага за продажба от "Силвър стар", оторизиран дистрибутор на Mercedes-Benz за България, като цените на базовата бензинова версия C 200 стартират от 88 200 лева с ДДС.

 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  2926       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   08/04/22

Google