Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Renault България

Рено е основана през 1898 г. от братята Луи, Марсел и Фернан Рено. Докато Марсел и Фернан отговаряли за управлението на компанията, Луи отговарял за инженерните дейности. Той успява да произведе няколко автомобила, които включвали негови изобретения, две години преди фактическото основаване на компанията.

От първите си години Рено има силна репутация на иновационна компания и е участва във всички важни автомобилни състезания, в които е постигала ключови победи.

През 1899 г. Рено представя първият седан в света пуснат в масово производство. Компанията въвежда редица техники за масово производство през 1905, включително и Тейлъризмът през 1913 г. През Първата Световна Война фирмата е произвеждала танкове и се счита, че е имала решаваща роля в успеха на съюзническите сили.

През 1925 Рено за първи път представя своето лого с форма на диамант върху модела 40CV. Този автомобил побеждава в ралито Монте Карло и поставя редица рекорди: световен рекорд от 3 384,74 км, изминати за 24 ч при средна скорост от 141.03 км/ч; рекорд за икономия на гориво; рекорд за най-бързо направена обиколка със скорост 178,475 км/ч.

След Втората Световна Война през 1945 г. Рено е национализирана.

През следващите тридесет години тя продължава да се разраства и да представя нови линии и модели. Някои от най-успешните й коли от този период са: 4CV - първата малка кола, която всички могат да си позволят, последвана от Рено 4 през 1961 г. и Рено 5 през 1972 г. Компанията представя и Рено 16 през 1965 г., която е първият в света хетчбек пуснат в масово производство.

Тенденцията за пускане на висок клас автомобили се запазва и през 80-те с представянето на Рено 25 и Еспас от 1984 г., който е първият МПВ в Европа.

Най-успешните модели на автомобили Рено през 90-те са Клио (Европейска кола на годината за 1990, заместник на Рено 5), Лагуна от 1993 (заместник на Рено 21), Меган от 1995 (заместник на Рено 19).

През 1996 г. Рено е приватизирана. През 1999 г. тя придобива 36.8% от Нисан и купува Самсунг Моторс и Дачия.

Към момента Рено е единадесетия най-голям производител на коли и лекотоварни автомобили в света (OICA, 2009) и настоящото й портфолио включва Клио и Туинго (хетчбек), Еспас, Сеник и Модус (МПВ), Флуанс (седан), Кангу (ван), Колеос (СУВ), Лагуна (лифтбек, истейт, купе), Меган (седан, хетчбек, купе, кабриолет, истейт).

Дилър: Auto France 3000
5, Rezbarska Str.
София 1510

Тел: +35929198777

Други подобни ресурси
Обекти:  Автокъщи, авточасти
Събития: Автомобили
Стоки:    Авто, вело, мото
Сайтове: Авто, вело, мото


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Авто,мото,вело"
 
 
  Линкове към Renault България
 
W2340 Renault BG | Автомобили Автомобили Официален сайт Виж  ~  
W2341 Ресурсбук. ЛЕК АВТОМОБИЛ РЕНО Модели Индекс Виж  ~ 
W105102 Авточасти за Рено Авто, вело, мото autopower.bg
F6768 Производители на автомобили Авто,мото,вело Индекс
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:   Интернет
  Телефон   0700 13 313
  E-Mail  -
  WEB Site  https://www.renault.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес: ул. Резбарска 5
  Пощ.код/кутия: 1510 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Авто,мото,вело
  Подтип на фирмата: Производители
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата
Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
2950 Renault. Модели Renault България Брой 1 53990 Виж : 463
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Новото Renault CLIO    
__ 1 __

21/09/20
18:28:14
 Новото Renault CAPTUR    
__ 2 __

21/09/20
18:33:30
 Новото Renault MEGANE    
__ 3 __

21/09/20
18:56:30
 Renault KADJAR    
__ 4 __

21/09/20
19:00:15
 Renault TALISMAN    
__ 5 __

21/09/20
19:05:17
 Renault KOLEOS    
__ 6 __

21/09/20
19:07:22
 Renault TRAFIC Combi    
__ 7 __

21/09/20
19:10:08
 Renault KANGOO    
__ 8 __

21/09/20
19:15:19
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  1514       Гласували:  1     Оценка:  6.00                Последна редакция:   08/04/22

Google