Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

Кока-Кола ХБК България

Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България е част от Групата Кока-Кола ХБК, една от водещите бутилиращи компании на търговските марки на The Coca‑Cola Company.

Ние имаме богато наследство и вълнуващо бъдеще, от създаването на Coca‑Cola през 1886 до признаването ни като лидер в индустрията от индекса за устойчивост на Дау Джоунс днес.

ул. "Рачо Петков - Казанджията", №8



Други подобни ресурси
Обекти:  Магазин - хран.стоки
Лица:     Химия
Стоки:    Храни и напитки
Сайтове: Храни и напитки


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Храни и напитки"
 
 
Линкове към Кока-Кола ХБК България
 
W7 Магазин - хран.стоки Обекти Раздел    
W44 Химия Лица Раздел    
W13 Храни и напитки Стоки Раздел    
W13 Храни и напитки Сайтове Раздел    
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   359 2 92 14 600
  E-Mail  pacbg@cchellenic.com
  WEB Site  https://bg.coca-colahellenic.com/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: 1766 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Храни и напитки
  Данъчен номер:  
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 55 години Кока-Кола в България в 55 истории от 55 думи  
__ 1 __

01/10/20
12:32:50


"Кока-Кола" отбелязва 55 години в България. Производството на емблематичната напитка в страната стартира през 1965 г. и то за първи път с лого на кирилица. Петдесет и пет години по-късно, водена от убеждението, че всеки един от нас има история с "Кока-Кола" през тези години, системата на "Кока-Кола" в България кани 55 вдъхновяващи известни личности, сред които инфлуенсъри, дългогодишни служители и партньори, да разкажат в 55 думи свой скъп спомен, свързан с популярната напитка.
 Кока-Кола събра 550 години вдъхновение, за да отбележи своята 55-годишнина в РБ  
__ 2 __

22/10/20
19:54:20

Близо 550 години е общият трудов стаж на служителите на Системата на Кока-Кола в България, които се включиха в кампанията "55 години Кока-Кола в България в 55 истории от 55 думи". Заедно с тях участие взеха и едни от най-популярните българи - изпълнители, актьори, писатели, телевизионни водещи и др., както и някои от дългогодишните партньори и клиенти на Кока-Кола в България. Целта на кампанията е да събере част от най-топлите спомени, забавни истории и специални моменти, свързани с Кока-Кола и така да илюстрира богатата й история у нас.

Едни от най-дългогодишните служители на Системата на Кока-Кола в България споделиха уникални лични и професионални спомени, свързани с работата им през последните няколко десетилетия, през които са изградили ценни приятелства, придобили са изключителен опит и са развили обширни умения и знания. Сбъдната мечта, бленувана цел или щастлива случайност - за тях Кока-Кола се е превърнала в много повече от работодател през всички тези години, а емоционалните им истории доказват, че Кока-Кола е семейство.

Някои от най-популярните и обичани българи от различни сфери на изкуството и обществения живот също споделиха своите 55 думи, с които свързват Кока-Кола. Изпълнители, актьори, писатели, телевизионни водещи, влогъри и инфлуенсъри сред които Мария Илиева, Графа, Любен Дилов-син, Камен Воденичаров, Криско, Михаела Филева, Stan & Stefi, Силвия Петкова, Митко Павлов, Гери Турийска, Емил Конрад и много други, направиха 55-атата годишнина на Кока-Кола още по-специална, като разказаха личните си истории. Част от многобройните партньори и клиенти, с които Кока-Кола работи години наред, споделиха в 55 думи колко ценно е партньорството между тях - търговска верига "Фантастико", OMV България, Ebag, верига магазини "Аванти" и Джуниър Ачийвмънт България.

През 1965 г. Тончо Михайлов - технолог в предприятие за безалкохолни напитки, пътува в командировка в Париж. В малко френско бистро поръчва "оранжада" към вечерята си и му сервират Fanta. На следващия ден той моли колегите си да го заведат в предприятието, където се произвежда Fanta, тъй като иска да предложи тази "оранжада" за производство и в България. Така се озовава в завод на Coca-Cola, където го приема вицепрезидентът на компанията във Франция. Г-н Михайлов е притеснен как ще се приеме напитката в България, тъй като вкусовете на Coca-Cola и Fanta са непознати по това време, домакините пък са изненадани от интереса на българина. В България обаче се ражда още по-смела идея - да се произвежда Coca-Cola у нас. Така, само няколко седмици след командировката на г-н Михайлов в Париж, Компанията Кока-Кола подписва договор за производство на иконичната напитка в България и страната се превръща в първата на изток от Желязната завеса, в която започва производство на Coca-Cola - през есента на 1965 г., а логото върху контурните бутилки за първи път е на кирилица.

 Елиза Грънчарова, Кока-Кола България: Да бъдем с хората, които обичаме  
__ 3 __

20/11/20
14:24:17

Какви промени в потребителските нагласи в резултат на COVID-19 отчитате?

- Кризата с COVID-19 промени света, промени България, промени и нас самите. Живеем по различен начин - работим от разстояние, не пътуваме, маски скриват лицата ни. Сблъскахме се с големи трудности и загуби, но видяхме и голяма съпричастност, смелост, безброй жестове на доброта, както и оценихме много неща, които приемахме за даденост.
Ние наблюдаваме пет основни промени в поведението на потребителите ни и в начина, по който пазаруват и живеят:

• Предефиниране на разбирането за здравословен начин на живот - органичното вече не е достатъчно и хората ще имат повече физическа активност, ще търсят подсилване на имунитета си и ще засилят хигиенните си навици;

• Икономическата несигурност породи по-висока ценова чувствителност;

• Повече домашни събирания, по-малко посещения на ресторанти и заведения. Ръст на доставките на храни и продукти по домовете.

• Повече споделени моменти заедно - готвене, гледане на филми и игри със семейство и приятели;

• Повишено онлайн използване за всички аспекти от ежедневието: работа, образование, пазаруване, социализация, забавление, бързо нарастващо значение на електронната търговия.

Как се променя маркетинговата стратегия на компанията в резултат на световната пандемия?

- С промяната на потребителските нагласи и "новият" начин на пазаруване маркетинговата стратегия на компанията ни става все "по-гъвкава и дисциплинирана", за да можем да бъдем винаги близо до нашите потребители. Развитието и изграждането на нашите марки се съсредоточи върху трайни принципи като човешките ценности, фокусирайки се върху ясно дефиниране на целите на марката, портфолиото и подкатегориите, моментите на консумация, цената, каналите за реализация и новите възможности за ангажиране на аудиторията.

Ние създаваме съпричасност към марките ни във всички точки по пътя от разпознаваемостта до покупката и лоялността към марката.

Какви конкретни мерки за адаптация към новите бизнес условия предприехте? Успявате ли да запазите портфолиото от продукти на компанията? Какви иновации предвиждате?

- Ние непрекъснато ползваме проучвания и създаваме прототипи на нови продукти. Те се разработват в нашите иновационни центрове, за да можем да предлагаме продукти на нашите потребители, които отговарят на новите вкусове и промените в начина им на живот.

Компанията ни има и ясна политика по дефиниране и елиминиране на т.нар. "зомби" продукти, които не успяват да се наложат в рамките на три години.

Изграждането на ясно дефинирано портфолио към устойчив растеж е основен приоритет за компанията ни. То изисква дисциплина, успешни иновации и маркетингова ефективност. Компанията ни ще се съсредоточи върху следните приоритетни категории:

• Coca-Cola;
• Газирана напитки;
• Хидратиращи, спортни напитки, кафе и чай;
• Хранителни напитки, сокове, млечни и такива, с растителен произход;
• Нововъзникващи категории.

Фокусирането върху ясно дефинираните пет категории със сигурност ще доведат до ясна приоритизация и създаване на силни марки и иновации, които ще ни позволят да бъдем все по-близо до нашите потребители и да задоволим техните динамично променящи се потребности и очаквания.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  99       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   01/10/20

Google