Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 103 магазина в 48 града и 3000 служители.

Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Други подобни ресурси
Лица:     Дизайн
Събития: Продажба
Стоки:    Услуги
Сайтове: Бизнес и търговия


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Търговия"
 
 
  Линкове към Лидл България
 
W110841 Лидл брошура Хранителни стоки
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:   Милена Драгийска
  Телефон   0800 14 141
  E-Mail  pr@lidl.bg
  WEB Site  https://www.lidl.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: Софийска
  Община: Елин Пелин
  Населено място: Равно поле
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: 2129 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Търговия
  Подтип на фирмата:
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Lidl Plus - мобилно приложение за лоялност на Lidl    
__ 1 __

15/10/20
21:51:02

Специални оферти, атрактивни отстъпки и още много предимства - всичко на едно място в телефона на клиента и по всяко време предлага Lidl Plus - първото мобилно приложение за лоялност на Lidl. Потребителите на приложението ще могат да се възползват от допълнителни предимства, надграждащи всички останали промоции и отстъпки, които веригата традиционно предлага в магазините си. Приложението е в отговор на потребителските нагласи за по-лесно, бързо и удобно пазаруване.

"Lidl Plus е нашият първи подарък за клиентите по повод 10-та годишнина нa Лидл България, с който искаме да им благодарим, че сме заедно. Lidl Plus се отличава не само с дигиталния, удобен за ползване формат, но и с това, че не оставя пластмасов отпечатък в природата. To дава още една възможност на клиентите да оптимизират бюджетите си, да облекчат домакинствата си, особено в този труден период, през който преминаваме. Целта ни е да развиваме приложението във времето, като го адаптираме към навиците за пазаруване на всеки отделен потребител, така че да бъде оптимално полезно и релевантно за него", каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Основните предимства, които Lidl Plus предоставя при старта си в България, включват:

Lidl Plus купони са седмични предложения с различни отстъпки. Те трябва да се активират преди самата покупка и се използват еднократно. Потребителите на приложението получават нови купони два пъти седмично - понеделник-неделя и петък-неделя. В момента, например, може да намерите купони за продукти Родна стряха, прясна риба, сертифицирана от SGS, свежи домати на клонка и други.

Lidl Plus офертите са седмични предложения с отстъпки, които отново се подновяват всяка седмица. За разлика от купона обаче, те могат да бъдат използвани многократно и не е необходимо да се активират преди самата покупка. Сред актуалните оферти тази седмица са свежи плодове, предложения от "Фурната на Lidl", месни и млечни продукти собствена марка като Milbona и Baroni и други.

Скреч картата се получава в приложението автоматично след всяка направена покупка, при която приложението се сканира на каса - независимо дали клиентът е използвал купони или оферти при пазаруването си. Всяка скреч карта е възможност за спечелване на допълнителен купон с отстъпка, който се запазва в раздел "Купони".

Дигиталната касова бележка е иновативна за българския пазар функционалност, която съхранява дигиталните касови бонове от всяко пазаруване за период от 3 години. Чрез функцията "История на дигиталните бележки" всеки клиент може да проследи разходите си, да вижда колко е спестил и най-вече - да планира и управлява по-добре бюджета си.

Избор на любим магазин: смисълът на този избор, който приложението изисква, е предоставянето на релевантна за потребителя информация, свързана с избрания от него магазин - промяна на работно време, провеждане на специални събития, оферти, валидни само за този магазин и т.н. Въпреки това, в който и от магазините на веригата да пазарува клиентът, седмичните купони и специалните оферти на Lidl Plus важат за всички магазини на компанията в цялата страна.

Седмичната брошура вече е на удобно място и в мобилния телефон - за бърза справка и актуални предложения.

Приложението Lidl Plus е достъпно напълно безплатно за сваляне от App Store и Google Play. За повече информация, моля, посетете: https://www.lidl.bg/lidl-plus.
 Кои са плюсовете на новото мобилно приложение Lidl Plus за крайния потребител    
__ 2 __

23/10/20
17:00:00

По повод 10-годишния си юбилей на българския пазар само преди дни "Лидл България" официално представи своя пръв дигитален подарък към клиентите - мобилното приложение за лоялност Lidl Plus.

Какво прави Lidl Plus различно от обикновена карта за лоялност?

На първо място това е философията на приложението - то е още един допълнителен инструмент за клиентите, чрез който да получат нови възможности за отстъпки и изгодно пазаруване. Приложението допринася за оптимизирането на бюджета на всяко домакинство и му помага реално за пестенето на средства. Според предварителните изчисления, ако се използва в пълнота (всички седмични предложения), приложението би могло да спести на всяко домакинство най-малко около 10 лв. на седмица.

Какви са конкретните потребителски ползи, които Lidl Plus предлага

По отношение на възможността за оптимизиране на бюджета приложението предлага купони за отстъпка. Два пъти в седмицата клиентът получава нови купони: в понеделник - за цялата седмица, и в петък - за уикенда. Всички купони се ползват еднократно и клиентът трябва предварително да ги активира - или от дома си, или в магазина, или дори на касата. След като направи покупката през тях, те престават да се виждат.

В допълнение на купоните Lidl Plus предлага и специални седмични оферти, валидни само с приложението и които по никакъв начин не се припокриват с традиционните намаления и промоции в магазините. Тоест, ако днес от брошурата или от рекламата по телевизията клиентът е разбрал, че може да си пазарува пилешко месо и краставици на намаление, той може да се възползва от това намаление и допълнително към него да спести още чрез възможностите, които предлага Lidl Plus. Тези оферти с Lidl Plus важат във всички магазини и могат да се използват многократно в периода на тяхната валидност, a именно - седмично.

Друго важно предимство на Lidl Plus e дигиталната скреч карта. Тя се появява в приложението накрая на всяко плащане на касата, независимо дали клиентът се е възползвал от купони или Lidl Plus оферти. Скреч картата е още една възможност за клиента, този път зависеща от индивидуалния късмет на всеки, да се спечели допълнителни купони за отстъпка.

Следващ плюс на приложението е една уникална за нашия пазар опция - дигитална касова бележка. Lidl Plus съхранява касовите бележки от всяко пазаруване, което потребителят е реализирал с приложението, в неговия профил за период от 3 години. Това е незаменимо удобство, защото дигиталният касов бон има всички предимства на хартиения - може да се използва както за подмяна и връщане на стоки, така и да служи като гаранционна карта за продуктите от нехранителния асортимент на веригата. В същото време събраните накуп дигитални касови бележки са възможност за бърза справка колко средства са спестени от едно пазаруване, за анализи на обичайните разходи на домакинството, както и удобен инструмент за по-добро управление на бюджета.

За разлика от пластмасовата карта Lidl Plus дава възможност и за актуална и полезна информация за конкретния потребител. Това става чрез опцията за избор на любим магазин, който всеки потребител трябва да посочи при регистрация - това е магазинът, в който най-често пазарува. Така клиентът ще бъде уведомен за всякаква актуална информация, свързана с този конкретен магазин - от специални събития, случващи се в този магазин, като фермерски пазари или разпродажба на нехранителни стоки до конкретна информация за промяна на работно време и др. Изборът на любим магазин обаче не ограничава ползването на приложението във всички обекти на веригата.
 Ефектът Лидл или как въздейства компанията върху икономиката на България    
__ 3 __

21/11/20
22:25:56

В навечерието на 10-годишнината на "Лидл България" Милена Драгийска - главен изпълнителен директор на компанията, и Лъчезар Богданов - главен икономист в Института за пазарна икономика, коментират значението на "Лидл България" за икономиката на страната.

Госпожо Драгийска, защо се обърнахте към Института за пазарна икономика със задание да изчислят съвкупното въздействие от дейността на "Лидл България" върху икономиката на България?

- Тази година "Лидл България" отбелязва 10 години от стъпването си на българския пазар. Смятам, че това е един много добър повод, от една страна, за поглед назад и обобщение на вече постигнатото, а от друга - за поглед към бъдещето и това, което предстои.

Защо това е необходимо? От една страна, помага на бизнеса да взима стратегически решения на базата на точни показатели, като постави дейността си в контекста на общото развитие на страната. Едновременно с това тази оценка дава точна представа на нашите партньори, на служителите ни, а и най-вече на клиентите какъв е реалният ефект от дейността ни, на каква стойност възлиза и как се разпределят средствата от всеки похарчен лев в "Лидл България" в икономиката на страната ни.

Господин Богданов, какво представлява цялостната оценка за въздействие на "Лидл България" върху икономиката на страната ни и с какво подобен инструмент е важен?

- Накратко - това е опит за очертаване на "отпечатъка" на една компания върху икономическия пейзаж на страната. Когато говорим за големи предприятия, безспорно те са отчетливо забележими на макрониво с размера на реализираните приходи, създадената добавена стойност и разкритите работни места. Подобно сравнение е още по-показателно, когато разглеждаме ролята на компанията в бранша. Трябва да разгледаме бизнеса и като работодател, и като данъкоплатец, а за фирми, опериращи почти на цялата територия на страната, важен фокус е и регионалното им въздействие.

Но може би най-интересното е да се покаже как с дейността си - в цялото й разнообразие - една компания взаимодейства с останалите икономически субекти, как присъствието й на пазара променя сложната верига на добавената стойност и междуотрасловите връзки. Иначе казано, как всеки лев стойност, създадена от анализираната компания, променя търсенето, доходите, потреблението в националната икономика. Подобна оценка показва разнообразието и сложността на икономическите взаимоотношения, които създават крайния продукт, видим от потребителя - в този случай - в модерната търговия, като вдига завесата на "невидимите" процеси: колко много ресурси и колко много участници от различни стопански сектори са включени в задачата да свържат производителите на стоки с потребителите им и да дадат комфорта да имаме хиляди стоки, безопасни, качествени и удобни за употреба, в квартала до нашия дом.

Как се изчислява и на какъв анализ се базира тази оценка?

Лъчезар Богданов: При изготвянето на доклада сме използвали световно утвърдена методология, която се прилага широко, както от инвеститори, така и от публичния сектор, за изготвяне на оценки за икономическо влияние на инвестиционни проекти и на действащи предприятия. В основата анализа е разбирането, че всяка стопанска дейност има както преки ефекти, измерени през размера и структурата на разходите, така и непреки въздействия, които произтичат от сложните взаимовръзки между различните бизнес сектори.

Преките ефекти най-лесно се илюстрират от различните разходи, които компанията извършва за доставки от местни партньори, както и от възнагражденията, които плаща на служителите си. Те обхващат целия цикъл на стойността - от покупките на земя и строителството, през инвестициите в машини и оборудване, до ремонтите, разходите за материали, енергия. В своята дейност компанията ползва различни външни услуги, включително транспортни, логистични, юридически, маркетинг, не на последно място - транспорт, охрана, поддръжка.

В отделна група разглеждаме ефектите от доставките на стоки от местни производители, защото всяка поръчка към български партньор на свой ред променя стопанската картина в икономиката. Доставената стока или изпълнената услуга създава допълнително търсене на суровини, материали, промишлени стоки, различни услуги, строителство и т.н., създава допълнителна заетост и разходи за труд. Това е своеобразен "мултипликатор" - така всеки допълнително похарчен лев първоначално води до допълнително нарастване на съвкупното търсене и заетостта в страната. Това са така наречените "вторични ефекти". А когато служителите харчат своите доходи, те създават търсене на стоки и услуги за други бизнеси, които по този начин могат да разширят дейността си, имат нужда от повече материали и суровини, повече труд, и така нататък - тези ефекти наричаме "индуцирани".
Съвкупността от всички тези ефекти дава общата стойност на генерираното търсене на стоки и услуги, което "Лидл България" създава в свързани бизнеси по цялата верига на стойността в България.

Госпожо Драгийска, какви конкретни числа да очакваме и какво влагате вие в понятието "Ефектът Лидл"?

- Резултатът като числа е внушителен. Като преки ефекти за нас той не е изненада, защото е изчислен на базата на документи и показатели, с които ежедневно работим. Това, което беше впечатляващо и ново за екипа ни, е размерът на косвените ефекти, които създава бизнесът ни. Тази оценка показва ясно как с дейността си всеки ден ние си взаимодействаме с другите икономически субекти и допринасяме реално за развитието на икономиката на страната ни. Това няма как да не ни зарадва и мотивира, особено в частта, свързана с хората - да видим допълнителната стойност, която нашата работа дава за нашите партньори - българските производители, и за нашите служители. Именно тази взаимовръзка на дейността ни с другите нарекохме условно "Ефектът Лидл".
 С 1000 изненади Lidl открива празничния сезон в аванс    
__ 4 __

26/11/20
23:26:49

Специалната игра по повод юбилея на Лидл България ще продължи един месец - в периода от 16-ти ноември до 13 декември, включително. Компанията ще зарадва 1000 печеливши с ваучери за пазаруване, всеки на стойност 300 лв.

В играта може да се включи всеки потребител, пазарувал в Lidl за минимум 20 лева. Необходимо е само да регистрира касовата си бележка на https://www.lidl.bg/10godini. Броят на участията е неограничен при условие, че се използва различна касова бележка - т.е. всяка касова бележка може да участва само веднъж.

Печелившите ще бъдат теглени в продължение на периода на играта, като всяка седмица ще се обявяват по 250 късметлии, всеки от които ще получи ваучер за пазаруване на стойност 300 лв.

Това е още един подарък от веригата, която по повод 10-годишния си юбилей, наскоро предостави на своите клиенти мобилното приложение Lidl Plus. С него печели всеки дори да не участва в томболата за подаръчни ваучери. Освен Lidl Plus офертите и купоните, предлагащи различен тип отстъпки, апликацията дава възможност на всички, които го използват при пазаруване да получат скреч карта, предоставяща допълнителна възможност за купон с отстъпка.

Пълните правила на предпразничната томбола може да откриете на lidl.bg/10godini, а повече за приложението може да научите на: https://www.lidl.bg/lidl-plus
 Над 700 сертифицирани продукта в асортимента на Лидл България    
__ 5 __

16/12/20
22:23:21

Вторият Доклад за устойчиво развитие на Лидл България е специален за нас, защото съвпада с 10-годишния ни юбилей на българския пазар. Той е естествено продължение на ангажимента ни прозрачно и открито да говорим за това как управляваме бизнеса си. Докладът не е само символ на приемственост и постоянство, които следваме в областта на устойчивото развитие, но и проявление на отговорността, под чийто знак изминаха последните 10 години и вярвам - всички следващи, които предстоят", каза Милена Драгийска, изпълнителен директор на Лидл България.

За всяка от 20-те значими теми в доклада компанията посочва конкретните резултати от предприетите в последните две години мерки в посока устойчиво развитие, както и бъдещите си цели и ангажименти във всеки етап от веригата за създаване на стойност. Подходът на компанията започва още на етап суровини, като фундаментален за хранителния сектор. Лидл България е сред първите, въвели изискването всички плодове и зеленчуци да бъдат от сертифицирани по световния стандарт за качество GLOBAL G.A.P. производствени процеси до края на 2019 г. Така веригата допринася за това те да са продукт на безопасно и по-устойчиво земеделско производство.

На етап операции и процеси, компанията предприема систематични мерки за управление въздействията си върху околната среда. Дългосрочна мярка за постигане на енергийна ефективност е сертифицирането по ISO 50001 на всички 100 построени към 2019 г. магазини, логистичните бази и централния офис на Лидл България.

Като неизменна част от устойчивото управление, компанията отбелязва и прогреса си по отношение отговорността си към служителите. Докато по данни от първия доклад към края на 2017 г. всеки десети служител е получил възможност за кариерно развитие, то към края на 2019 г. всеки пети служител се е възползвал от тази възможност. Компанията въвежда и фокусирани програми за служителите в подкрепа на баланса с личния им живот, сред които работа от разстояние и гъвкаво работно време.

В последния етап от веригата за създаване на стойност, компанията отбелязва прогреса си по отношение на продуктите и отговорността към обществото и околната среда. Към края на 2019 г. компанията предлага над 700 сертифицирани продукта в постоянния си и акционен асортимент, изпълнявайки целта си за 20% увеличение на сертифицираните продукти собствена марка спрямо 2017 г.

В сферата на корпоративната социална отговорност компанията продължава да реализира редица инициативи в полза на околната среда и обществото. Най-голямата сред тях е социално-отговорната инициатива "Ти и Lidl за по-добър живот", която за трите си издания между 2017 и 2019 г. успява да набере фонд от 545 000 лв, с които финансира 73 проекта и инициативи в цялата страна.
 Екосистемата на Lidl    
__ 6 __

22/01/21
22:50:46

Доставените от български производители хранителни продукти в Lidl за 356 млн. през 2019 г. са създали най-голям в абсолютна стойност вторичен ефект върху свързаните индустрии по веригата на стойността - 313 млн. лв. Важното тук е, че като цяло Lidl купува все повече български продукти и съответно това се умножава във все по-голям вторичен ефект. През 2019 г. е отчетен 30% ръст в покупката на стоки от български производители, като очакванията са и тази година да има съществено увеличение.

356 млн. лв.

Тези числа и още други ценни данни са от доклада на Института за пазарна икономика (ИПИ), който е направил цялостна оценка на социално-икономическото въздействие от дейността на Lidl. От анализа се разбира, че когато магазинът не е просто магазин, а част от цялостна екосистема, която включва редица допълнителни услуги и дейности, освен директното отражение върху икономиката, от него има и сериозно косвено влияние. Прочетете най-важното тук

"Този над 1.121 млрд. лв. включва както прекия ефект от дейността на Lidl - стоки и услуги, поръчани директно от компанията, така и оценените вторичните ефекти - разбирането, че във всеки момент, в който се получи допълнително търсене на дадена стока или услуга, доставчиците или изпълнителите създават на свой ред допълнително търсене или инвестират, което в крайна сметка увеличава вътрешното търсене."

Отражението върху регионите

Изводът за ефекта на Lidl върху регионите е, че до голяма степен компанията предопределя заплатите в малките населени места, и то не само за сектора на търговията, но и като цяло. С по-високото заплащане, което дава, тя създава силна конкуренция на пазара на труда и в резултат на това развива местната икономика. А по този начин, образно казано, завърта колелото на добавената стойност - по-добре платените служители могат да харчат повече и да спомагат за развитието на други бизнеси, като правят ремонти в домовете си, посещават ресторанти, купуват стоки и ползват услуги.

“Тези 1.121 млрд. лв., които са с 11% повече спрямо 2018 г., ни изпълниха с удовлетворение.
За мен всъщност тази цялостна картина, която получихме от доклада, направи по-скоро осезателна отговорността ни върху свързаните с нас бизнеси и субекти, както и за цялостно развитие на икономиката и обществото.”
 Топ 5 отстъпки, които получавате с партньорската програма на Lidl Plus    
__ 7 __

29/03/21
23:18:30
Lidl Plus стартира партньорска програма, която предоставя ексклузивни ценови предимства и преференциални оферти за потребителите вече и при своите партньори. Всяка от компаниите в партньорската програма е внимателно подбрана, според очакванията и потребностите на клиентите.

Отстъпки за гориво и 10% намаление на избрани продукти в OMV

През пролетта клиентите на Lidl Plus ще могат да се възползват от отстъпки до 11 стотинки на литър при покупка на горива в OMV. Освен за горивата, ползвателите на Lidl Plus ще получават допълително и 10% отстъпка на избрани продукти и услуги в OMV.

Повече сигурност и защита на дома с 52% отстъпка плюс допълнителна отстъпка от 20% с SDI

Застрахователният брокер SDI предлага атрактивна отстъпка при сключване на застраховка "За дома" в периода от 1 март до 15 май. С нея клиентите на Lidl Plus ще получат намаление до 52% от стандартната цена и още 20% допълнителна отстъпка. Предвидени са и атрактивни намаления на още застрахователни продукти, отново съобразени с нуждите на семейството.

Един месец повече помощ в онлайн обучението с уроците в Уча.се

В помощ на учениците, особено в условията на дистанционно обучение, потребителите на Lidl Plus ще получат и още един безплатен месец от платформата Уча.се с над 16 хил. видео урока и теста на разбираем език по всички предмети от I до XII клас. За целта е необходимо само да се активира 12-месечен абонамент през месец март или април.

10% намаление от цената на онлайн билетите за Софийската опера и балет

Притежателите на Lidl Plus ще могат да се възползват и от преференциалните предложения на Софийската опера и балет. Всеки потребител на Lidl Plus може да използва 10% намаление от стойността на билетите при покупка онлайн. "Норма", "Евгений Онегин" и "Дон Паскуале" са изкушаващите оперни спектакли до края на март. Родителите могат да подарят вълшебство и на най-малките, избирайки мюзикъл или детски спектакъл, дори и концерт за бебоци.

Спомени завинаги с 20% намаление от Pixi Photobooks

Безспорно спомените нямат цена, но тяхното запечатване може да струва 20% по-малко с приложението Lidl Plus. Партньорство с платформата за фото книги предвижда няколко периода на преференциални оферти, подбрани така, че да съвпадат с ученическите ваканции, периода на балове и летни отпуски, първи учебен ден, Коледни празници. Първата промоционална оферта обхваща периода 5 април - 30 юни и включва 20% отстъпка на фото албуми.
 Да виждаш смисъл в това, което правиш, е гаранция за устойчив успех    
__ 8 __

09/07/21
23:10:12

Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България , за това какво прави един работодател предпочитан и как компанията се нареди в ТОП 3 на най-желаните работодатели в страната.

Г-жо Драгийска, наскоро "Лидл България" беше класирана в челната тройка на предпочитаните работодатели в престижната международна класация Employer of choice. С какво според вас компанията е заслужила подобно признание?

Проучването Employer of choice е изключително ценно, защото е на база оценката на работещите в страната - над 13 000 служители са участвали в него. Това ни дава една различна гледна точка към пазара на труда и е ясен знак, че Lidl е добре позициониран като работодателска марка, което няма как да не ни радва.

Интересни са показателите, които са били оценявани. От една страна са емоционалните показатели - като култура, лидерство и корпоративна социална отговорност. От друга са т.нар. функционални критерии - заплата, сигурност, възможности за кариерно развитие и други. Важно място в цялостната оценка заема и имиджът на работодателя от гледна точка на политиките за привличане и задържане на талантите. Цялата тази съвкупност от показатели, по които участниците в проучването са ни оценили, е доказателство, че "Лидл България" безспорно се отличава като работодател - заради финансовата сигурност, доброто възнаграждение, възможностите за развитие и израстване, както и цялостната корпоративна култура на открити и честни отношения, насърчаваща комуникация и мотивираща работна среда.

Прави впечатление, че вашата компания е единствена от ритейл сектора в челната тройка, останалите двама работодатели са от ИТ бизнеса. Какво означава това за вас като работодател и за индустрията като цяло?

Факт е, че през последните години ИТ секторът се наложи като един от най-предпочитаните на пазара на труда. Това се дължи както на спецификата на тази професия - динамична и базирана на новите технологии, така и на добрите условия, които предлага. В този смисъл да попаднем сред водещи ИТ компании е важно признание за нас. Още повече, че идва в година на криза и социална несигурност, което означава, че сме оценени не само защото предлагаме висококонкурентни условия на труд, но и защото успяваме да гарантираме нещо много необходимо в сегашната ситуация - сигурност и спокойствие. Щастлива съм, че усилията ни да провеждаме последователна, честна и предвидима политика като работодател, да се грижим за служителите си в добри, но и в трудни моменти са оценени високо. Вярвам също, че това е оценка и за ритейл индустрията като цяло. Важно е хората да ни възприемат като модерна, динамична сфера, която дава много разнообразни възможности за развитие и интересни професионални предизвикателства.
 Българинът е новатор в избора на текстил, но държи на качеството    
__ 9 __

09/07/21
23:14:28


Нели Месерджиева, ръководител "Акционен мениджмънт и главен експерт по текстила" в "Лидл България", за предпочитанията на потребителите за интересни домакински предложения

Доскоро не се приемаше за естествено в пазарската количка да сложим детска дрешка и шлайфмашина до сиренето и колбаса. Как успяхте да убедите потребителите, че могат да напазаруват всичко необходимо за домакинството на едно място?

Признавам, че в началото когато Lidl стъпи на българския пазар потребителите бяха доста скептични относно предлаганите нехранителни стоки в магазините ни. Това от една страна се дължеше на факта, че ние първи въведохме този тренд и клиентите бяха в опознавателен режим, а от друга, че собствените ни марки не бяха все още достатъчно познати. За да завъртим колелото обаче, ние вложихме изключително много енергия и ентусиазъм, за да покажем предимствата на нашите марки. Успяхме да позиционираме и имплементираме високото качество на текстила ни, гарант за който е германския институт "Хоенщайн". Множеството сертификати, с които са съпроводени отделните марки, както и иновациите в производството и предлаганото разнообразие, определено успяха да спечелят потребителите. Днес смело мога да заявя, че сме една от най-предпочитаните вериги, именно защото с едно пазаруване клиентите могат да се снабдят не само с висококачествени хранителни продукти, но и с разнообразие от текстил и интересни домакински предложения.

Част от клиентите споделят, че по-интересните нехранителни стоки се изчерпват доста бързо. Как избирате различните тематични предложения?

Напълно сме запознати с темата, като я следим и анализираме на ежедневна база. Винаги се стремим нехранителните стоки да достигнат до колкото се може повече клиенти, като поръчаните количества се изчисляват на база минали акции. И в най-добрите прогнози обаче съществуват непредвидени ситуации, като се стараем да оптимизираме поръчките при следващата акция, за да не разочароваме клиентите си.
Относно избора на различните тематични предложения в Lidl, няма да ви изненадам като ви кажа, че те се разработват от мащабен екип в нашата централа в Германия, който договаря нехранителните продукти за всички Lidl държави по света, в следствие на което следи всички актуални тенденции на пазара в отделните области - текстил, домашен майстор, кухня, баня и още много други. По този начин успяваме да бъдем разнообразни и да предлагаме стоки, които могат да бъдат намерени само при нас.

По-скоро консервативен или новатор е българинът при пазаруването на текстил в хранителна верига? Какви са вашите наблюдения за клиентските предпочитания в този сегмент в Lidl?

Определено е новатор. Самият факт, че пазарува текстил от хранителен магазин говори за висока степен на отвореност към новости. Клиентите предпочитат удобните дрехи, с подходящите десени, в които да се чувстват добре. Всичко това те могат да намерят в Lidl, съчетано с проверено качество на добра цена. Съвсем скоро текстилът ни получи и още едно категорично признание, а именно отличие от Best Buy за най-добро съотношение цена-качество. Предварително подбраните хранителни и нехранителни стоки, които предлагаме, позволяват на клиентите ни да пазаруват по-лесно и да не правят компромиси в забързаното си ежедневие. По този начин те могат да пазаруват спокойно и удобно, уверени, че са направили правилния избор за своето семейство.

Предлагате от бебешки дрехи до текстил XXL размери и спално бельо. Планирате ли нови предложения следващите месеци?

Стараем се винаги да бъдем различни и да отговаряме на нуждите и очакванията на нашите клиенти. Разнообразието от собствени марки текстил ни дава свободата да предлагаме актуални, но в същото време практични решения за цялото семейство. През летните месеци, например, сме планирали акция с нашите маратонки Ocean Bound Plastic. Продуктовата ни комуникация за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса неотдавна взе и първото място в категория "Зелена кампания" в годишните награди на B2B media - още едно признание за нашето отговорно поведение и предлагане. Но да спрем до тук с текстила. Приготвили сме и други изненади за нашите потребители. Нещо много интересно, което предстои са Карибската и Сицилианска седмица в Lidl, с които ще предоставим една незабравима възможност на потребителите да се докоснат до техните екзотични вкусове и вековни традиции.

Кои са трите най-важни очаквания, когато сте в ролята на клиент?

Интересен въпрос. Винаги се стараем да "влезем в обувките на клиентите", за да подобрим максимално цялото shopping преживяване. Именно по този начин успяваме да отговорим на потребителските нагласи и да се доближим максимално до техните очаквания. За мен лично трите основни аспекта, които превръщат пазаруването от обикновено и рутинно в истинско преживяване са: разнообразието - за да мога винаги да изненадам любимите си хора вкъщи с нещо различно всеки път; качеството - за да съм сигурна, че след забързания си работен ден продуктите в кошницата ми отговарят на най-високите стандарти и спокойно мога да ги предложа на семейството си. И разбира се, възможно най-добрата цена, която е определящ фактор за всяко едно домакинство.

 Български студенти от цяла Европа кандидатстват за стаж в Lidl    
__ 10 __

14/07/21
20:42:26


Български студенти от Холандия, Великобритания, Австрия, Германия, Дания и Италия са сред кандидатите за стаж в Лидл България. Тази година близо 120 младежи от България и чужбина кандидатстваха за второто издание на програмата, което е близо 2 пъти повече в сравнение с миналата година.

Предстои обаче най-трудната част - финалният избор. От всички кандидати компанията ще избере 9 души, които ще видят отвътре как работи лидерът на търговията на дребно в Европа - ще натрупат ценен опит, а защо не и да започнат работа в Lidl.

От 1 юли до 31 август те ще работят по конкретна практическа задача, която след това ще представят и защитят пред ръководството на компанията. Едновременно с това, стажантите ще преминат през допълнителни обучения - по управление на проекти и презентационни умения, ще разчитат на опитен ментор и ще се възползват от атрактивни придобивки - 800 лв. брутно месечно възнаграждение, 120 лв. ваучери за храна за периода на програмата, 1 ден отпуск за рожден ден и възможност за 5 дни неплатен отпуск.

За да изберат най-добрите сред всички кандидатствали, екипът на Лидл България проведе специално онлайн събитие с участието на кандидат-стажантите, техните бъдещи ръководители и черешката на тортата - Манчев и Шишков. Разделени в 5 отбора, кандидатите преминаха през различни предизвикателства - да представят себе си и Lidl по интересен начин, да работят в екип и да "отключат" специална escape стая, а за финал - да представят своя авторска Lidl рецепта пред кулинарното жури в състав Манчев и Шишков. Именно така те опознаха Lidl по нов начин и се срещнаха с бъдещите си ръководители в различна и неформална обстановка.

Кои ще бъдат финалните избраници, ще стане ясно на 1 юли, когато Лидл България ще посрещне новото поколение стажанти. Стажантската програма на компанията се провежда за втора поредна година. В рамките на нейното миналогодишно издание своите идеи и проекти представиха 7 стажанти, като един от тях вече е част от екипа на веригата, доказвайки, че програмата е чудесна възможност за кариерен старт на младите хора.
 Милена Драгийска: За четири години дарихме над 715 000 лв. в подкрепа на 96 граж    
__ 11 __

02/12/21
21:59:36


Наскоро бяха обявени резултатите от четвъртото издание на програмата "Ти и Lidl за по-добър живот", с която "Лидл България" подкрепя граждански организации в цялата страна от 2017 г. насам. Инициативата цели да подобри живота на местните общности в България, като за четирите години на програмата, компанията дари над 715 000 лв. за подкрепата на 96 вдъхновяващи проекта на граждански организации.
 Ти и Lidl за по-добър живот    
__ 12 __

08/06/22
13:21:08


През последните седмици, от 13 май насам, компанията отделя по 3 ст. от всеки касов бон на клиент за най-значимата си социална инициатива "Ти и Lidl за по-добър живот". Събраният фонд ще бъде дарен на организации, които развиват проекти, имащи за цел да допринесат за един по-качествен и пълноценен начин на живот на хората в цялата страна.

Инициативата се реализира в партньорство с Фондация "Работилница за граждански инициативи" и Български дарителски форум, а самите организации могат да кандидатстват за финансиране до 28 юни в три тематични области: образование, култура и историческо наследство и околна среда.

За последните 4 години чрез "Ти и Lidl за по-добър живот" Лидл България е дарила общо 715 000 лева за подкрепата на 96 граждански проекта. Само за първите три издания те са достигнали до близо 260 000 души в цяла България, като част от проектите продължават да са активни и до днес и да оказват положително въздействие.

Един от добрите примери за подобен проект е "За по-добро дигитално образование на незрящите деца и младежи в България" на фондация "Инициатива за социална интеграция", номиниран по тематична област "Образование". Проектът е мотивиран от нуждата от дигитално образование на незрящи деца и младежи, които в условията на пандемия изпитаха най-големи затруднения от дистанционното обучение. Фондацията разработва два наръчника - за незрящите деца и младежи, както и за техните преподаватели, за работа със специализиран софтуер. Част от проекта са и уебинари за придобиване на дигитални умения за работа в платформи като ZOOM и попълване на дигиталните пропуски при работа с т.нар. екранни четци - софтуер, преобразуващ текст в говор.

Повече информация за инициативата, реализираните до момента проекти, както и за условията за кандидатстване, може да откриете тук: Ти и Lidl за по-добър живот - Lidl Лидл България.
 Lidl намалява цените с 20% на 50 продукта    
__ 13 __

02/07/22
21:55:26


От днес, 1 юли, Lidl намалява с -20% цените на 50 продукта - различни видове хляб и брашно. Актуализацията е в резултат на очакваното законодателно изменение с новата ДДС ставка от 0% за тези стоки.

Компанията е първата, която обявява промяната в цените им с незабавно действие. Така клиентите на веригата получават изцяло в своя полза разликата от 20% от очакваното намаление на ДДС върху цените на хляба и брашното.

Намалението ще засегне 38 вида хляб и 12 вида брашно. С нови цени ще бъдат не само стандартните и най-разпространени видове хляб, но и продукти като земели, чабата, франзели, багети, пърленки и др. - както опаковани, така и прясно изпечени от "Фурната на Lidl".

Актуалните цени ще бъдат ясно обозначени на ценовите табели в магазините, така че клиентите ще могат лесно да се информират.
 Лидъл Сточна гара    
__ 14 __

15/08/23
18:09:19

Лидъл Сточна гара >>>

 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  797       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   15/10/20

Google