Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Кауфланд

Кауфланд е голяма верига от германски хипермаркети и по-малки магазини предимно в областта на хранителните стоки. Сред обектите им има и различни по вид магазинчета. Компанията има над 1000 магазина в Германия. Тя също има магазини в Полша, Чехия, Словакия, Хърватия, Румъния и България.

През 1930 г. германецът Йозеф Шварц става съдружник в компанията Lidl & Ко, която се е занимавала с търговия на цитрусови плодове. След това компанията е преименувана на „Lidl & Schwarz KG“. Новата компания разширява своята дейност и се превръща в търговец на хранителни стоки.

През 1944 г. компанията е унищожена и за нейното възстановяване са били необходими десет години.

След смъртта на Йозеф Шварц през 1977 г. управлението на компанията поема неговият син Дитер Шварц. През 1972 г. в град Некарзулм е отворен първият хипермаркет с името Kaufland. След обединението на Германия се откриват още магазини. Първият магазин в Източна Германия е открит през 1990 г. в Майсен, след това през 1994 г. в град Цвикау. Първият магазин на веригата в чужбина е в град Кладно в Чехия, открит през 1998 г. След това магазини са открити във Хърватия и Полша през 2001 г., в Румъния през 2005 г.

В България „Кауфланд“ работи от март 2006 г. чрез подразделението си „Кауфланд България“.

Други подобни ресурси
Лица:     Дизайн
Събития: Продажба
Стоки:    Услуги
Сайтове: Бизнес и търговия


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Търговия"
 
 
  Линкове към Кауфланд
 
W110842 Кауфланд брошура Хранителни стоки
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:  
  Телефон   0800 / 12 220
  E-Mail  -
  WEB Site  https://www.kaufland.bg/
 
  Адресни данни
 
  Област: София-град
  Община: София
  Населено място: София
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Търговия
  Подтип на фирмата:
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Kaufland е сертифицирана като топ работодател в България    
__ 1 __

18/02/21
22:46:49

Водещата компания в сектора за модерна търговия "Kaufland България" за трета поредна година бе сертифицирана като топ работодател от престижния международен независим институт Top Employers Institute.

Kaufland получава сертификацията след детайлен мониторинг на процесите в компанията през 2020 година. Оценката се изготвя от международно жури от независими експерти след близо 6-месечен анализ на база въведените от работодателя концепции, процеси и инструменти за управление на човешките ресурси. Универсалният на глобално ниво метод за сертифициране на Top Employers Institute се прилага в 119 държави по света.

Спрямо предходната година "Kaufland България" значително е подобрила представянето си във всички 20 категории, които подлежат на оценка - "Бизнес стратегия", "Стратегия за управление на човешкия ресурс", "Лидерство", "Организация и управление на промяната", "Дигитален HR", "Работна атмосфера", "Работодателски имидж", "Подбор", "Въвеждане в работата", "Представяне", "Кариерно развитие", "Обучение", "Удовлетвореност на служителите", "Ангажираност", "Възнаграждения и придобивки", "Напускане на служителите", "Ценности", "Вътрешно корпоративна етика и отговорност", "Устойчивост" и "Многообразие". Високата оценка в тазгодишната сертификация на Top Employers Institute, която "Kaufland България" получава, е резултат от цялостна стратегия за развитие и управление на човешкия капитал, която търговската верига прилага и непрекъснато се стреми да надгражда. Дългосрочни приоритети в работодателската политика на Kaufland са грижата и развитието на служителите.

"Горди сме, че за трета поредна година преминаваме успешно през процеса на сертификация като топ работодател. Настоящият сертификат има за нас особена стойност, защото успяхме да докажем високите стандарти в работодателската политика на "Kaufland България" в една изключително трудна година и всичко това е с цел грижа към нашите над 6000 служители. Въпреки предизвикателствата на пазара на труда и несигурната икономическа ситуация в условия нa cвeтoвнa пaндeмия през 2020 г. зaтвъpдихме пoзициятa cи нa cтaбилeн и нaдeждeн paбoтoдaтeл, ycпяxмe дa се погрижим за здpaвeтo нa eĸипa ни чpeз нaвpeмeнни и пpaвилни мepĸи срещу СОVІD-19, оcтaнaxмe cтaбилни ĸaтo вoдeщa pитeйл ĸoмпaния и ĸaтo paбoтoдaтeл, ĸoйтo ocигypявa cигypнocт и oтлични ycлoвия зa paбoтa и paзвитиe", коментира Милена Караилиева, директор "Човешки ресурси" в "Kaufland България".

Тя припомни, че от нaчaлoтo нa ĸpизaтa ĸoмпaниятa e инвecтиpaлa нaд 1 млн. eвpo в пpoтивoeпидeмични мepĸи за бeзoпacнa cpeдa зa paбoтa и пaзapyвaнe, както и над 5 милиона евро за повишаване на възнaгpaждeниятa на екипа във филиалната мpeжa. "Каuflаnd щe пpoдължи дa пoдĸpeпя cвoитe cлyжитeли и yвepявaм ĸoлeгитe ни, чe и зaнaпpeд мoгaт дa paзчитaт нa нac".

Отличието Top Employer е присъдено както на "Kaufland България", така и на всички останали държави от семейството на компанията. По този начин освен топ работодател в България Kaufland е и топ работодател в Европа - признание за корпоративната култура и стандарти за качество в управлението на човешките ресурси навсякъде, където компанията оперира.

"2020 г. се превърна в една от най-предизвикателните в историята на бизнеса. Имайки това предвид, Kaufland може да се гордее особено много с тазгодишната награда "Топ работодател 2021". Защото това е впечатляващо свидетелство за факта, че благосъстоянието на служителите е поставено на първо място", казва Дейвид Плинк, главен изпълнителен директор на института "Top Employers Institute".

През 2020 година здравето на екипа в условия на COVID-19 се превръща в първи приоритет за Kaufland. Инвестициите на компанията от над 1 млн. евро са освен в противоепидемични мерки, с които да подсигури безопасна среда за работа на служителите си, и в специални обучения и семинари, насочени към психологическото и емоционалното здраве на екипа.

Като част от големия екип на Kaufland всеки човек получава възможност за развитие в компанията, шанс за допълнителна квалификация, прозрачна обратна връзка за своята работа, менторство и участие в обучителни програми, които да повишат неговите опит и познания. Доказателство за това е фактът, че близо 80% от всички ръководители в компанията са развили кариерния си път вътрешно.

Като един от най-големите работодатели в България с екип от над 6000 човека Kaufland осъзнава своята ключова роля за кариерното развитие на младите хора в страната. Компанията реализира успешно редица кариерни програми за младежи. Вече трета година Kaufland провежда своя най-голям проект за развитие на млади таланти "Управители на бъдещето". Всяка година търговската верига приема и своите дуални ученици, а между 70 и 100 средношколци преминават през дългогодишната практикантска програма на компанията. От няколко месеца Kaufland стартира и поредица безплатни онлайн семинари под името We Know, You Grow, които целят да запознаят отблизо младежи с работата в сектора за модерна търговия и да им дадат практически съвети за подобряване на техните личностни и професионални качества.
 Kaufland България и дарителската платформа DMS започват съвместна дарителска ини    
__ 2 __

10/04/21
19:52:58

Kaufland България и дарителската платформа DMS започват съвместна дарителска инициатива под мотото "ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". До 9 май включително във всички 60 хипермаркета Kaufland в страната ще бъдат разположени кутии, в които клиентите на компанията могат да даряват средства за хора с нужда от лечение, регистрирани в платформата DMS.

"Години наред клиенти се обръщат към нас с молба да разполагат свои дарителски кутии за средства за лечение в нашите хипермаркети. За да осигурим прозрачен процес на дарителство, имахме нужда от експертизата на партньор като дарителската платформа DMS. С тях мечтаем един ден нито един българин да няма нужда от кампания за лечение, но дотогава се надяваме общата ни инициатива да помогне за решаването на проблеми, които не могат да чакат", заяви Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.

DMS се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация "BCause - в помощ на благотворителността ". Платформата започва да работи още през 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства с SMS-и. Днес в DMS може да се дарява и онлайн, а Kaufland разширява възможностите за дарение на място в своите магазини. Два пъти годишно - за Великден и Коледа - във всеки хипермаркет от веригата ще бъдат разполагани дарителски кутии, а събраните в тях средства ще бъдат разпределяни между всички активни кампании за лечение в DMS.

"Признателни сме на Kaufland за това, че ще даде възможност на своите клиенти да подкрепят кампании в DMS, които набират средства за лечение. Дарените средства ще подкрепят болни хора, за които DMS е надежда - за животоспасяваща операция, рехабилитация или скъпоструващи лекарства. Благодарим на всеки, който дарява и помага на човека в беда", каза директорът на Български дарителски форум Красимира Величкова.

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана "Действията носят промяната". Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Сред тях е и призът "Най-голям корпоративен дарител" на Българския дарителски форум в категория "Най-голям обем финансови дарения" за 2018 година. За този период Kaufland България е дарила над 464 хиляди лева, с които са подкрепени проекти и инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на талантливи деца, в помощ на уязвими групи и в подкрепа на развитието на български производители.

Носители на редица награди са и служителите на Kaufland, сред които компанията насърчава също култура на доброволчество и дарителство. Сред получените от тях отличия са приз "Спасители на детството" от Националната асоциация за приемна грижа. От екипа на компанията даряват ваучерите си за храна в подкрепа на приемни семейства от цялата страна. В началото на 2021 г. служителите на Kaufland получиха и Годишен знак за дарителство, учреден от фондация BCause, Българското дружество за връзки с обществеността, Българската асоциация за управление на хора и Българска асоциация на КСО специалистите.
 Kaufland България въвежда иновативни каси на самообслужване    
__ 3 __

21/04/21
19:59:19

Нова система за пазаруване започна да функционира пилотно в магазина на Kaufland България в столичния квартал "Банишора" от втората седмица на април. Каси на самообслужване от най-ново поколение предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки - с карта или в брой - по собствена преценка. Възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция са само част от преимуществата, които новата система предоставя.

Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa - по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.

Това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните каси в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.

"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Новите ни каси са поредния пpимep зa нашето старание да осигурим удобство и приятно преживяване в магазините на Kaufland. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване.", коментира Иван Чернев, Изпълнителен директор на Kaufland България.

Въвеждането на новите каси за пазаруване в част от хипермаркетите на компанията е следващ етап на модернизация, който заменя и надгражда вече въведените бързи касови ленти за покупки до 6 артикула.

Повече информация за новите каси на самообслужване в Kaufland можете да намерите: тук
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  362       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   21/04/21

Google