Ресурсбук България. Данни за избрана фирма

 

Димитър Маджаров - компания за храни

Стартирали като търговска и дистрибуторска компания за храни, няколко години след това се преориентират и започват да произвеждат любимите на всички българи месни и млечни деликатеси.

За тези три десетилетия, компанията постига големи успехи и доказва на своите клиенти, че поставя качеството и добрия вкус пред всичко останало. По тази причина, въвеждат редица стандарти и системи за контрол - в края на 2005 г. е въведен стандарт GMP (добри производствени практики), а през 2006 г. е утвърдена системата НАССР за контрол на критичните точки в производството. 2008-а е годината, в която компанията внедрява система за управление на качеството по международния стандарт ISO 9001:2008, а от 2011 г. "Димитър Маджаров" притежава сертификат IFS - International Food Standard. Всичко това се случва, за да може от компанията да гарантират най-високите стандарти в производството на своите продукти.

От самото начало на производствената дейност, компанията се доверява само на проверени мандри и кланици, от които да получава своите суровини. Всеки ден, пред двете предприятия (млекопреработвателно в гр. Стамболийски и месопреработвателно в гр. Пловдив), технолозите на компанията извършват щателна проверка за качество и едва тогава, ако всичко е изрядно, приемат млякото и месото, които се използват за производството. След това започва истинската работа и за един ден, предприятията имат капацитета да обработят 80 тона прясно мляко и 30 тона месо.

Що се отнася до асортимента, "Димитър Маджаров" задоволява и най-изтънчените вкусове. С над 160 продукта в портфолиото си, компанията дава възможност на потребителите да опитат традиционни български млечни продукти като прясно и кисело мляко, сирене и кашкавал от краве, овче, козе и биволско мляко. Месните деликатеси не отстъпват по нищо на млечните - "Димитър Маджаров" предлага както традиционни български колбаси, така и месни продукти подходящи за готвене - напр. грил серията GourMeat O"clock. Био серията, функционалното пробиотично кисело мляко MyBifi Pro и серията месни продукти без консерванти, само с жива закваска, "Качествен живот", отговарят на нуждата на потребителите за по-здравословен живот.

Димитър Маджаров споделя, че винаги се стреми да предлага на клиентите си продукти, които би консумирал заедно със семейството си. Доказаният технолог и производител поставя семейните ценности на първо място и това важи както за продуктите, които изкарва на пазара, така и за отношенията вътре в компанията - големият екип от 300 души е изградил доверието помежду си и работи като голямо семейство с една обща цел - безкомпромисно качество и вкус. Както слоганът на компанията твърди - "От нашето семейство за вашето семейство".

Други подобни ресурси
Лица:     Химия
Стоки:    Храни и напитки
Сайтове: Храни и напитки


 
  Снимки от фирмата или реклама на "Храни и напитки"
 
 
  Линкове към Димитър Маджаров - компания за храни
 
W44 Химия Лица Раздел    
W13 Храни и напитки Стоки Раздел    
W13 Храни и напитки Сайтове Раздел    
 
  Контакти
 
  Лице за контакти:   Димитър Маджаров
  Телефон   032 907 000
  E-Mail  office@madjarov.bg
  WEB Site  https://www.madjarov.bg/index.php
 
  Адресни данни
 
  Област: Пловдивска
  Община: Пловдив
  Населено място: Пловдив
  Адрес: ул. Васил Априлов 180
  Пощ.код/кутия: 4027 /
 
  Идентификация
 
  Тип на фирмата: Храни и напитки
  Подтип на фирмата: Хранителни стоки
  Булстат:  
 
Стоки и услуги доставяни от фирмата

Код Име на стоката Производител Мярка Количество Цена Детайли
Виж
 
 



 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 От нашето семейство за вашето семейство - марката Димитър Маджаров на 30 годи    
__ 1 __

28/10/21
23:20:17


Началото

Компанията е създадена от Юлия и Димитър Маджарови през 1991 г. като фирма за търговия с хранителни продукти. Двамата инженер-технолози бързо се ориентират в бизнес средата и през 1994 г. откриват първия цех за производство на колбаси. Пет години след това започват да правят и млечни продукти в мандра, взета под наем. Днес марката "Димитър Маджаров" предлага над 160 млечни и месни продукти и храни с традиционно специфичен характер, сертифицирани в Европейската общност и по БДС стандарт. Компанията притежава две производствени предприятия - млекопреработвателно в гр. Стамболийски с дневен капацитет до 80 тона свежо българско мляко и месопреработвателно в гр. Пловдив с капацитет до 30 тона месо дневно. Фирмата има европейски сертификати за най-високо качество и износ на 4 континента. В началото за семейната фирма работят 5 души, а 30 години по-късно - над 320.

Семейният модел

"Димитър Маджаров-2" е семейна фирма. Месното производство се ръководи от Димитър Маджаров, а млекопреработката - от Юлия Маджарова. Децата на двамата основатели също участват в поддържането на добрия имидж на фирмата. Дъщерята Станислава ръководи маркетинга, търговията и износа. Тя е и част от екипа, който стои зад две от най-новите серии - месните продукти "Качествен живот" и млечните My BifiPro. Синът Филип е финансист и има собствен бизнес в друга сфера, но също и консултира семейното предприятие.

Нововъведенията

В месния и млечния бранш в България има около 500 производители. Конкуренцията е сериозна, а потребителските очаквания са ценово чувствителни. "Водеща ценност за нас е качеството. Налагаме го в цялата си гама от продукти. Използваме само българска суровина. Произвеждаме полезни за здравето храни и правим различни нововъведения. Стремим се да предлагаме продукти, които първо ние бихме харесали - като вкус, качество, визия", обяснява Димитър Маджаров.

Фирмата непрекъснато експериментира с нови продукти. Първа например въвежда луканка с по-голям диаметър - Ф70, която "зрее" и се суши 60 дни. Също първи заменя популярните на пазара консерванти в месните продукти, като пуска натурална селекция колбаси (серията "Качествен живот"). Маджарови са и първите в бранша, които предлагат бели саламурени сирена и кашкавал от 4 вида мляко - краве, овче, козе и биволско. Новост за пазара е и серията функционални млечни продукти със здравни ползи - My BiFiPro.

Инвестициите

От създаването досега "Димитър Маджаров" инвестира в различни линии, технологии за опаковане, построяване и оборудване на нов завод за месопреработка, разширяване на капацитет, модернизация на собствена овцеферма и други. Последната инвестиция е от 500 000 евро - в производство на прясно мляко "Димитър Маджаров". Години отнема на компанията да проучи потребителските вкусове и да организира процеса. Резултатът е три вида прясно мляко: с масленост от 3.6%, 2.00% и 4.5%. Използваната суровина е 100% българска, само от първа категория сурово мляко. Не се добавят никакви изкуствени протеини, сухи или кондензирани млека и консерванти.
Планират се инвестиции в нова сграда с цех за сирене, в нови разфасовки и опаковки на млечните продукти, както и комбинирани слайсове.

Водещите продукти

"Работим по отраслови норми, технология и български държавен стандарт, валидни от 90-те години на XX век", разказва Юлия Маджарова. "Продуктите ни трябва да са истински, а вкусът - като от едно време" , допълва тя.
Месните деликатеси като луканка "Маджаров", луканка "Панагюрска", кайсерован врат "Тракия", филе "Монтана", сух салам "Бургас" и филе "Елена" са сред най-предпочитаните от потребителите. Колбасите от серията "Качествен живот" също се радват на популярност. Тази серия е направена само от свежо месо, прясно смлени подправки и жива закваска - Lactobacillus plantarum GLP (пробиотичен лактобацил), изследвана в Харвардския медицински факултет. И ако за потискането развитието на микроорганизмите в стандартните сурово-сушени продукти се използват нитрити, тук тази функция се изпълнява от природната закваска.
От млечните продукти на фирмата най-много се търсят кравето сирене "Маджаров", кашкавалът по БДС стандарт, пушеният кашкавал и киселото мляко. По данните на Euro Senso Lab киселите млека "Димитър Маджаров" с 3.6% и 4.5% масленост са на първо място по предпочитание, с най-високи оценки за мирис, вкус, цялостно впечатление и специфични характеристики като повърхност, гъстота, масленост. Във всички тях се използва само проверена българска суровина и закваска с Lactobacillus bulgaricus.

Пускането на нов продукт "коства" на фирмата години обстойни проучвания и тестове за вкус, качество, визия. За разработването на "Качествен живот" са нужни 3 години. Толкова време отнемат и проучванията на прясното мляко. "Ако ще е млечен продукт, да е от мляко, ако ще е месен - от месо." Това е мотото, от което се водят Димитър и Юлия Маджарови още от създаването на компанията.

Пазарите

Първият износ на "Димитър Маджаров" е на сирене за Австралия и Нова Зеландия. Днес компанията присъства в почти цяла Европа и в държави като Ливан, Израел и др. Всяка година износът бележи ръст, основно при млечните продукти. "През последните 3 години отчитаме ръст в търсенето на бели саламурени сирена не само от краве, но и от овче и козе мляко", разказва Станислава Маджарова, която отговаря за новите пазари.

Млякото и месото на бъдещето

За Юлия Маджарова "млякото на бъдещето" е в удобна опаковка, здравословно, безлактозно и произведено при още по-строги хигиенни изисквания. "Най-големият лукс за съвременния човек е времето", допълва Димитър Маджаров. "На него му трябва нещо, което е лесно за приготвяне - нарязани предварително мезета, грил продукти от свежи меса... по-голям асортимент в по-малък грамаж. Затова и месните продукти на бъдещето ще са удобни, с по-ниско съдържание на сол и добавки. И задължително от месо."

Наследството

"Цялото ни семейство е в бизнеса", коментира Димитър Маджаров. "Важните въпроси обсъждаме заедно. Управлението е по-лесно, защото има естествено обединение между нас, общ интерес и грижа един за друг." Димитър и Юлия Маджарови мечтаят наследниците им да продължат да поставят на трапезата на всяко българско семейство в България и в чужбина поне един продукт с тяхната марка. От семейство Маджарови за нашите семейства, за тези на децата и внуците ни.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>>   Отвори формата за текст  
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6      
 
  Брой посещения:  355       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   09/10/23

Google