„Софийска вода” обслужва територията на столицата на страната - икономически и административен център на България. Над 1,5 млн. души е населението, на което предоставяме услуги.
Наша задача е да поддържаме, експлоатираме и развиваме ВиК системата на София съгласно най-добрите инженерни практики и с грижа за клиентите. Затова непрекъснато инвестираме в полза на града.
Инвестираме в полза на града:
Висококачествена водоснабдителна услуга по стандартите на ЕС
Стабилно и сигурно водоснабдяване на София
Високо качество на питейната вода
Високоразвита водоснабдителна инфраструктура
Минимизиране на загубите на вода
Водоизточници
Язовир Бели Искър
Обем: 15 080 000 м3, осигурява около 20% от водопотреблението на града. Това е един от най-високопланинските язовири в Европа.
Язовир Искър (експлоатира се от НЕК)
Обем: 673 000 000 м3, осигурява около 80% от водопотреблението на града. Това е най-големият язовир в страната.
Речни водохващания и каптажи
Осигуряват по-малко от 1% от водопотреблението на града. Използва се вода от планините Витоша, Люлин, Плана и Стара планина.
Плащане на сметки за вода директно през сайта на Софийска вода
__ 1 __
29/07/22 16:41:12
Плащане на сметки за вода директно през сайта, без да е необходима допълнителна регистрация, е най-новата дигитална услуга, която "Софийска вода", част от Веолия, въвежда от началото на август. Новото улеснение за клиентите е част от стратегията на дружеството за дигитализиране на услугите, облекчаване на усилията и пестене на времето. "Софийска вода" е първото комунално дружество, което въвежда този тип плащане, което става само с въвеждане на клиентски номер и избор на една или повече сметки, за един или няколко имота, включително и възможност за частични плащания по тях.
Клиентският номер е индивидуален за всеки отделен имот, състои се от десет цифри и може да се намери на началната страница на фактурата в горния ляв ъгъл. Клиентите могат да изберат съответно опция за превод на сумата - по банков път или с карта. Плащането е защитено чрез най-високите съвременни стандарти на защита на платежните системи. Обработката на плащането и промяната в статуса на фактурите може да отнеме до два работни дни.
Новата функционалност може да се ползва и от регистрирани клиенти, без да се налага да влизат в профила си, както и не ограничава клиентите без регистрация да си направят такава и да се възползват от целия наличен набор от услуги и информация в чрез своя клиентския профил на сайта на дружеството.
Задай въпрос, добави коментар >>>
Отвори формата за текст
Брой посещения: 260
Гласували: 0
Оценка: 0.00
Последна редакция: 29/07/22