Афилиейт маркетинг
Афилиейт (партньорски) маркетинг е вид маркетинг, при който бизнесът възнаграждава партньорите си за всеки посетител или клиент, идващи от маркетингови усилия на партньора.
В Афилиейт маркетинга има четири основни играчи: търговецът, мрежата, издателят (известен също като "Афилиейт") и клиента.
Партньорският маркетинг се припокрива с други методи на интернет маркетинг до известна степен, защото партньорите често използват редовни рекламни методи. Тези методи включват оптимизиране на търсачка (SEO), платен маркетинг на търсачките (Pay Per Click), маркетинг по електронна поща, маркетинг на съдържанието и в известен смисъл дисплейна реклама.
Партньорският маркетинг често се пренебрегва от рекламодателите. Докато търсачките, електронната поща и синдикирането на уебсайтове завладяват голяма част от вниманието на онлайн търговците на дребно, филиалният маркетинг носи много по-нисък профил. Въпреки това филиалите продължават да играят значителна роля в маркетинговите стратегии на търговците на електронни магазини.
Други подобни ресурси
Фирми: Услуги
Събития: Услуги
Сайтове: Услуги
Снимки на стоката / услугата или реклама на Услуги | ||||||||||||||||||||
Контакти | ||||||||||||||||||||
Фирма - доставчик | Фирмени каталози | |||||||||||||||||||
Лице за контакти: | ||||||||||||||||||||
Телефон | ||||||||||||||||||||
Класификация | ||||||||||||||||||||
Група на стоката: | Услуги >>> | |||||||||||||||||||
Подгрупа: | Интернет услуги >>> | |||||||||||||||||||
Тип: | ||||||||||||||||||||
Конкретни артикули от стоката Афилиейт маркетинг | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Задай въпрос, добави коментар >>> | Отвори формата за текст | |||||||||||||||||||
Брой посещения: 477 Гласували: 0 Оценка: 0.00 Последна редакция: 01/05/17 | ||||||||||||||||||||
|