Ресурсбук България. Данни за избран сайт

 

Индекс на сайтове за автомобили

Автомобилни портали за продажба, покупка, покупко продажба на авточасти, автокъщи, магазини за авточасти, вносители, сервизи, застрахователи, изкупуване на скрап, автоаларми, пътна помощ, годишни технически прегледи, изпитни листовки за кат, лизингови къщи, автоаларми, гуми, лети джанти.

Обяви за продажба на автомобили, камиони, джипове, бусове, мотоциклети, селскостопанска и строителна техника, джетове, авточасти и др.

Коли под наем. Drink & Drive

Автосервизи. Годишни технически прегледи , автотенекеджииство , автобояджииство , доверени сервизи. Ремонт на леки автомобили, скорости, табла, нови и втора употъреба авто части, камери, автобоядисване, двигатели, ел.стъкла ел.огледала, централно заключване, табла, фарове, стопове. Професионална автодиагностика.

Газов инжекцион, монтаж и продажба на метанови уредби.

Продажби на гуми. Сервиз и смяна на гуми.

Пунктове на коли за скрап.

Сервиз за хладилна и климатична техника, автоклиматици.

Рециклирането на автоматични скоростни кутии за тежкотоварни автомобили, автобуси и автокранове.

Други подобни ресурси
Фирми:   Авто,мото,вело
Стоки:    Авто, вело, мото
Сайтове: Транспорт


 
  Снимки от сайта или реклама на "Авто, вело, мото"
 
 
  Линкове към Индекс на сайтове за автомобили
 
W6220 Mobile.bg–Българският автомобилен пазар София
W73771 Cars.bg - Търсите Автомобили? Cars.bg
W73772 Car24.bg – обяви за продажба на автомобили Car24.bg
W73773 Auto.Bg - Авто Обяви Auto.Bg
W73774 AutoBazar.bg – Българският автомобилен пазар AutoBazar.bg
W73776 Avtomarket.bg - Портал за автомобили Avtomarket.bg
W73777 Европейският пазар за автомобили AutoScout24.bg
W1505 autoBG.net Продажба на автомобили Портал
W1628 Автоцентър Автоматик - скоростни кутии Рециклиране София-град
W4920 Цените на коли за скрап Коли за скрап Автомобили
W4151 Газови уредби от DNS Автогаз Газови уредби София
W3829 Газов инжекцион, газови уредби Газови уредби София-град
W4563 Газови и метанови инжекциони Газови инжекциони София-град
W4922 Газов инжекцион и автодиагностика Газови инжекциони София-град
W2251 Представител на Опел и Шеврол Поддръжка на автомобили Пловдив
W5451 K&P Transmission Автосервиз Пазарджик
W35923 Сервиз и смяна на гуми Сервиз на гуми София-град
W5363 Гуми Нет ООД Продажба на гуми Автомобили
W42083 Информационен сайт за колите под наем Коли под наем Автомобили
F5027 Търговци на автомобили - София Авто,мото,вело Индекс
F5028 Търговци на авточасти - София Авто,мото,вело Индекс
F5274 Ремонт на автомобили Авто,мото,вело Индекс
W62297 Сайтове за авточасти Авточасти Индекс
W62324 Сайтове за автоаксесоари Аксесоари Индекс
W71219 Авто, вело, мото Сайтове Раздел
W71293 Ресурсбук България. Автомобили Продажба на автомобили Сайт
    Манипулации с линковете
 
  Линк към сайта  <<<Натисни тук >>>
 
  Фирма  >>>>>
  Обект  >>>>>
  Лице за контакти:  
  Телефон  -
  E-Mail  -
 
  Адресни данни
 
  Област:
  Населено място:
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Раздел: Авто, вело, мото  >>>
  Категория: Автомобили  >>>
  Група:
 



 
 
 
ДЕТАЙЛИ, НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 През 2035 или 2040 казваме довиждане на двигателя с вътрешно горене    
__ 1 __

27/07/22
17:47:13


В самия край на френското председателство на Съвета на ЕС през юни, министрите на екологията от страните членки постигнаха обща позиция по няколко важни за съюза теми. Всички те касаят плана на ЕС за екологичен преход /Fit for 55/, чиято цел е постигането на климатична неутралност до 2055 година и са свързани със системата на ЕС за търговия с емисии, социалния климатичен фонд, регулацията на обезлесяването и регулации на въглеродния отпечатък на новите автомобили.

Именно последната тема е една от най-деликатните, заради срока, до който ще могат да се произвеждат конвенционалните автомобили с двигател с вътрешно горене. Някои от държавите членки подкрепиха предложението на Комисията това да е възможно до 2035, а други, сред които Германия, Италия и Унгария, настояха мерките да се отложат поне до 2040 година.

"Подкрепяме предложението на Германия за постепенно постигане на въглеродна неутралност, като начало с използването на въглеродно неутрални или неизкопаеми възобновяеми енергийни източници и след 2035 година. Подкрепяме и постепенното премахване на двигателите с вътрешно горене при микробусите и тежкотоварните превозни средства след известна технологична отсрочка" - посочи италианският министър на екологичния преход Роберто Чинголани.

Министърът на околната среда на Люксембург Жоел Велфринг обаче счита, че 2040 година е твърде късна дата. "Трябва да имате предвид, че произведените дотогава автомобили ще бъдат на пазара и в движение още години. Това ще генерира допълнителни вредни емисии, които ще нарушат поставените от нас цели".

Как подобна кардинална трансформация в сектора на транспорта ще се отрази върху държави членки с по-нисък жизнен стандарт и по-ограничена покупателна способност на населението?

За жалост, България е именно такъв пример. По данни на Асоциацията на автомобилните производители от 2021 година, средната възраст на автомобилите у нас е 19 години. Други държави, по чиито пътищата се движат коли на голяма възраст са Литва, Естония, Румъния, Чехия и Хърватия /средно между 14,6 и 16,8 г./. А старият автопарк влияе директно върху здравето на населението - посочи председателят на Управителния съвет на националната браншова организация Индустриален клъстер "Електромобили" Илия Левков.

"Българинът продължава да използва западните автомобили втора употреба, в които, когато пристигнат тук, инвестираме няколко пъти повече от цената им, за тяхната поддръжка. Да не говорим за влиянието им върху нашето здраве и това на децата ни. Според изследванията те са преки потърпевши, вдишвайки отделяните изгорели газове, които се разстилат на около 50 сантиметра височина от земята."

Противниците на електрическите автомобили изтъкват като основен аргумент високата цена за поддръжка на батериите. Илия Левков обаче вижда решение, а именно - да преосмислим схващането, че задължително трябва да притежаваме личен автомобил.

"Аз не считам, че трябва да ги купуваме, а по-скоро да ги наемаме. Ако ги ползваме единствено като услуга, няма да има нужда да говорим за зарядните станции, нито да се притесняваме какво ще се случи с батериите им от гледна точка на тяхното рециклиране или нужда от подмяна."

Левков увери, че към днешна дата има поне пет европейски компании в Германия и Франция, изградили свои заводи за рециклиране на електромобилни батерии. Гаранцията на една батерия пък е 8 години, като след този срок, тя би могла да се използва поне още толкова време, тъй като ефективността ѝ намалява едва с около 20%.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>> Отвори формата за текст    
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6    
 
  Брой посещения:  2843       Гласували:  1     Оценка:  6.00                Последна редакция:   08/10/16

Google