Ресурсбук България. Данни за избран сайт

Индекс на сайтовете за Информационни технологии

ERP системи, Интернет приложения, Складови програми, Уеб дизайн, Електронни документи, Андроид.

Детайли на свързаните страници

Други подобни ресурси
Стоки:    Компютри. Софтуер
Сайтове: Компютри.Електроника


 
  Снимки от сайта или реклама на "Информационни технологии"
 
 
Линкове към Индекс на сайтовете за Информационни технологии
 
W2101 Онлайн Магазин за софтуер – SoftShop.eu Информационни технологии София Виж  ~  
W45 Фадата ООД Информационни технологии София Виж  ~  
W387 СТИЛ - Система за ТРЗ и Личен състав Информационни технологии София Виж  ~  
W398 demetrasai Информационни технологии demetrasai@abv.bg Виж  ~  
W782 Login Technology Информационни технологии Варненска Виж  ~  
W832 Програма за проектиране на мебели Информационни технологии Пловдивска Виж  ~  
W338 Pointer Информационни технологии София-град Виж  ~  
W1354 Ефективни софтуерни системи Информационни технологии София-град Виж  ~  
W2586 Счетоводство с ФАС – Вашият избор Информационни технологии София-град Виж  ~  
W31681 Уеб дизайн. Уеб дизайн Плевенска Виж  ~  
W1750 Сонита Феникс: разработка на ERP системи Информационни технологии София-град Виж  ~  
W1822 Алое Ко ООД ERP системи София-град Виж  ~  
W4316 Сайт за продукти на Apple Информационни технологии seo1@bg-apple.com Виж  ~  
W2431 Системи за управление на бизнеса от Алое Ко ООД Информационни технологии София-град Виж  ~  
W36349 Интернет приложение Товари и транспорт Интернет приложения София Виж  ~  
W4794 Безплатни фактури онлайн InvoicePro.bg Информационни технологии invoicepro.bg@gmail.com Виж  ~  
W3986 Спестяващи време добавки за AutoCAD Информационни технологии alisp.programs@gmail.com Виж  ~  
W408 Софтуер за управление на бизнеса. Информационни технологии София-град Виж  ~  
W75027 Обмен на данни между СкладРБ и Ресурсбук Складови програми София Виж  ~  
W5787 Wickeble Андроид София Виж  ~  
W73895 Електронен подпис и електронен документ Електронни документи - Виж  ~  
W76586 Създателите на българския Office пакет Информационни технологии - Виж  ~  
W76937 SEO оптимизация | SEO и WEB решения за сайтове Информационни технологии office@websitepr.eu Виж  ~  
 
  Линк към сайта  <<<Натисни тук >>>
 
  Фирма  >>>>>
  Обект  >>>>>
  Лице за контакти:  Васил Методиев
  Телефон  
  E-Mail  vasmet@abv.bg
 
  Адресни данни
 
  Област:
  Населено място:
  Адрес:
  Пощ.код/кутия: /
 
  Идентификация
 
  Раздел: Информационни технологии  >>>
  Категория:  >>>
  Група:
 



 
 
 
НОВИНИ И КОМЕНТАРИ
 Игрите ще навлязат скоростно в метавселената  
__ 1 __

23/01/22
22:46:18


Майкрософт се позиционира като един от пионерите на метавселената дори преди сделката за 75 млрд. долара за купуване на гиганта за онлайн игри "Активижън Близард". В дните, след като Марк Зукърбърг ребрандира "Фейсбук" миналия октомври като "Мета" с дългия си промоционален филм за потенциала на виртуалните светове, "Майкрософт" обяви, че потребителите на приложението за онлайн срещи Teams ще могат да се превърнат в аватари. Това е първа стъпка към приучаване на потребителите към виртуално взаимодействие.

Ако това беше надграждащ ход, сделката с "Активижън" е нещо много различно. Ако се приеме, че е разрешено от органите за конкуренция, това ще означава, че гигантът Xbox контролира много от най-известните виртуални светове, които вече съществуват онлайн, включително Call of Duty, World of Warcraft и Starcraft. Това се добавя към двете, които вече има, Minecraft и Altspace VR.

Това е последният пример за заграбване на пространство от някои от най-големите компании в света в задаващата се 3D версия на интернет. И така, как ще изглежда този процес и как ще му се отрази тази сделка?

Живеем във време, в което скоростта, мащабът и обхватът на технологиите, които идват, са безпрецедентни. Понякога наричана ерата на ускорението, в нея скоро ще имаме зрели версии на виртуална реалност, блокчейн онлайн регистри, нанотехнологии, изкуствен интелект и хаптика (взаимодейства с компютри чрез сензори за докосване) - да не говорим за квантовите изчисления и интерфейси от мозък към компютър.

Подобно на техно цунами, когато се интегрират, те ще оспорят и променят не само начина, по който работим, учим и живеем, но и разбирането ни за реалността и какво е да си човек. Метавселената вероятно ще бъде в основата на тази промяна.

И все пак, въпреки че Зукърбърг говори за това как ще можем да използваме слушалки за виртуална реалност (VR) и очила с разширена реалност (AR), за да работим, забавляваме и обучаваме в това ново потапящо онлайн пространство, дефинирането на метавселената е трудно. Трудно е да се дефинира нещо, което нито е пълно, нито някога ще бъде завършено.

Най-добрият начин да видим тази предстояща среда е като най-дълбоката форма на разширена реалност, където физическите ни тела са дигитално клонирани, сетивата ни са наситени и нашата концепция за "истинското" е замъглена. След като казаха това, Зукърбърг и други дадоха да се разбере, че

ще включва и използване на добавена реалност

и дори смартфони за подобряване на реалността ни с онлайн добавки в стил Pokemon Go - например компютърен екран и клавиатура, които виждаме само през очила за добавена реалност.

Най-добрите намеци, които вече имаме за по-пълно поглъщаща метавселена, са виртуални светове като Roblox, Sandbox, Animal Crossing и Fortnite, където певицата Ариана Гранде е на турне, а рапърът Травис Скот проведе концерт, който привлече над 12 млн. посетители.

Публиката вече е подготвена чрез изпълнения като тези, за да премине удобно и да въплъти по-дълбока метавселена. Несъмнено това прави метавселената противоречива. Там, където някои виждат взаимосвързани светове на безкраен опит и свобода, други се страхуват от дигитална дистопия, в която сме съблазнени, зашеметени и водени като марионетки в стъклените клетки на нова, фина и съблазнителна форма на капитализъм. Независимо от това, точно както метавселената рестартира нашата концепция за "реалност", тя отваря нови пътища за монетизиране и преосмисляне на консуматорството. Компании като "Майкрософт" виждат мащаба на прехода и признават потенциалната му стратегическа стойност.

Други подобни включват Epic Games, която притежава Fortnite, чийто Unreal Engine е платформа, позволяваща други да изграждат безплатно виртуални светове. Главният изпълнителен директор Тим Суини наскоро говори за работа с производители на автомобили, за да даде възможност на потенциалните клиенти да тестват превозни средства и да накара филмовите компании да заснемат съдържание там.

Междувременно Nike е една от многото компании за облекло, които са заложили права на метавселената, след като са закупили виртуален производител на обувки RTKFT. А Дисни говори за "разказване на истории без граници в нашата собствена метавселена на Дисни".

Що се отнася до поглъщането на "Активижън", повечето от най-големите му заглавия са мултиплеър и вече са фокусирани върху електронните спортове (състезаващи се онлайн). Call of Duty, World of Warcraft, Hearthstone, Starcraft и Overwatch са свързани конкурентни платформи. Но те все още се възпроизвеждат широко чрез двуизмерни екрани, а не добавена реалност;

За да разберем финансовите възможности, от World of Warcraft дойде ранен пример. Това е игра, в която имате аватар, ежедневен списък със задачи и можете да копаете ресурси за производство на артикули в играта, които да продавате за злато. Много преди биткойн, производителите измислиха начин да установят обменен курс към реални пари и геймърите успяха да продават артикули и злато онлайн за пари в брой чрез покупки на PayPal.

Тези трансакции все още включват елемент на доверие, но технологии като криптовалути и NFT (незаменими токени) преодоляват този проблем. Игри като Axie Infinity (която не е собственост на "Активижън") вече показаха потенциал за закупуване и продажба на много артикули в играта като NFT, а други големи компании за игри като Square Enix и Sega се движат в същата посока.

Представете си всеки предмет за прищявка в Call of Duty или World of Warcraft, преобразуван в NFT, може би с "Майкрософт", който взема част от трансакциите - това е огромна възможност, а рекламата в играта в потапящи светове е друга. С такъв огромен потенциал за монетизация в игрите поглъщането от "Майкрософт" на "Активижън", изглежда, ще постави компанията в сърцето на това.
 Британската софтуерна компания Endava стъпва в Русе  
__ 2 __

28/01/22
21:47:15


Британската софтуерна компания с над 10 000 служители по целия свят Endava планира разрастване у нас и продължава с активното наемане на IT специалисти в Русе. Това стана ясно от срещата между нейни представители и кмета Пенчо Милков.

"Русе притежава невероятния потенциал тук да се развиват именно високотехнологични компании", приветства ги кметът.

Той сподели, че от тази година за всеки третокласник в общината е осигурено обучение по роботика и кодиране, а в детските градини се въвежда и иновативното Lego обучение.

"През изминалата година постигнахме 50% ръст в офиса на Endava в София. Планираме растеж както в София, така и извън нея, а Русе е ключова за нас локация", каза Славомир Андреев, който оглавява една от големите технически дисциплини в Endava - Applications Management, и отговоря за офиса на компанията, който ще бъде отворен в дунавския град съвсем скоро.

Екипът вече работи с опитни IT специалисти от града и очаква бързо да привлече още такива.

"Много положителни качества като доверие и професионализъм откриваме в русенските си колеги", сподели Андреев.

Endava дава възможността на служителите си да работят от модерни офисни пространства, които се превръщат все повече в центрове за сътрудничество, срещи, планиране, социални взаимодействия, както и за усвояване на знания и умения.

Компанията организира и поредица тематични конференции, като следващото събитие ще бъде Tech Day - Ruse, което ще се проведе на 24 февруари онлайн.
 
  Задай въпрос, добави коментар >>> Отвори формата за текст    
 
Избери оценка:   2 3 4 5 6    
 
  Брой посещения:  543       Гласували:  0     Оценка:  0.00                Последна редакция:   13/10/19

Google