Ресурсбук Каталог на стоки по категории
  <<<   Регистрация    >>>   

Стоки и услуги от  България s   Разширено търсене   a   Добави стока     Покажи текущата карта    
Категории   ЗА БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, БИРА, АЛКОХОЛ И ДРУГИ СТОКИ (тук)
v Авто, вело, мото 
@ Железария, инструменти 
i Информация, култура 
k Комуникации 
m Облекла и обувки 
H Стоки за дома и бита 
& Сувенири и бижута 
e Услуги 
} Химически продукти 
N Аудио и видео 
, Здраве и медицина 
Z Козметика 
@ Машини и апарати 
^ Прибори и инструменти 
G Стоки за офиса 
v Транспорт 
@ Финанси и инвестиции 
S Хоби, свободно време 
+ Елекро,Енерго,Топло 
N Изобразително изкуство 
q Компютри.Електроника 
H Недвижими имоти 
E Селско, Горско 
A Строителство 
I Туризъм. курорти 
e Хартии и опаковки 
L Храни и напитки 

  Стоки фаворити от раздел Каталог на стоки по категории  
Символ
Стоки в ред обратен на регистрацията По посещения Покажи снимките на стоките   Покажи обектите върху картата
L Леща 
Тя е богата на целулоза, която способства за здравето на сърцето, на изофлавони, които предпазват от рак на гърдата, и съдържа 9 г белтъчини в половин порция. В нея има 115 калории и никакви мазнини. Изофлавоните се запазват и след термична обработка, т.е. можете да купувате лещата в изсушен, консервиран вид или на супа.

Регистриран: 30/04/18 Посещения: 24 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Храни за хората над четиридесет 
Как да поддържаме добра фигура в зряла възраст без глад и излишни лишения? Ето кои трябва да бъдат основните десет храни! 1. Зелен фасул(едамаме) - богат е на фибри, протеини и растителни мазнини. 2. Грейпфрут – наличие на нарингенин, която топи мазнините 3. Сьомга – протеините на сьомгата гарантира дълготрайна ситост 4. Ядки – съдържат – протеини, фибри и здравословни растителни мазнини 5. Чушки камби – двойна доза Витамин C от количеството за деня 6. Пъпеш – съдържа едва 45 калории. 7. Маруля – чиния зелена салата Ви дава 50% от дневната доза витамин А 8. Обезмаслена рикота – италианска извара с много протеини 9. Чили на прах – съдържа капсиноиди, които изгарят мазнините 10. Чипс от черен шоколад – засища глада за сладко

Регистриран: 27/04/18 Посещения: 33 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L 25-те най-полезни храни 
Американското списание Health събра 25-те най-здравословни храни. Класацията е направена на основата на последните научни изследвания за ползите им за човешкия организъм. • Кайсии - бета-каротина им не позволява на свободните радикали да разрушават клетките • Авокадо - понижава нивото на „лошия” холестерол и увеличават количеството на „добрия” • Малини - богати на киселини, коитопрекратяват растежа на раковите клетки • Диня - Витамин С и бета-каротинът й са сред най-силните антиоксиданти • Манго - предотвратява артрита и зараства раните, укрепва имунната система • Домат - Ликопенът му е един от най-силните каротиноиди, който действа като антиоксидант • Стафиди - източник на желязо, което способства за пренасянето на кислорода към тъканите • Смокини - естествени източници на калий и въглехидрати • Лимон - богат на витамин С • Лук - намалява риска от рак • Джинджифил
Регистриран: 27/04/18 Посещения: 84 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L 10-те най-полезни зеленчука 
Зеленчуците са важна част от пролетното ни меню, то със сигурност не всички са еднакво полезни. Експертите съветват да хапваме поне по 5 порции от тях на ден, за да си изградим силен имунитет и да се предпазите от много болести, включително диабет и сърдечно-съдови болести. Ето 10-те най-полезни зеленчука. • Домати - Съдържат ликопен, който се бори с мутацията на клетките • Броколи - съдържа бета каротин, витамин C, калций и фолиева киселина • Брюкселско зеле - има витамини C и K, фибри, калий и омега-3 мастни киселини • Моркови - съдържат витамини A и C • Сладък картоф -съдържа витамини A и C, магнезий, фибри и желязо. • Тиква - пълна е с витамин A • Камби - осигуряват ликопен и фолиева киселина • Патладжан - съдържа много фибри и калий, които се грижат за стомаха и червата • Спанак - източник на хлорофил за организма • Чесън и лук - включват натурален антибиотик, който ...

Регистриран: 27/04/18 Посещения: 40 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L 10 храни, които ни правят щастливи 
Промените в диетата променят и химията на мозъка, така че яденето на нещо полезно действително може да ни направи по-щастливи, като контролира хормоните, отразяващи се на настроението ни. Британският вестник „Дейли мейл” препоръчва 10 храни, които да върнат широката усмивка и позивитизима ви: • Спанак – защото е богат на желязо. • Сладки картофи – защото запазват нивата на кръвната захар стабилни. • Бразилски орехи – бори се с лошото настроение и тревожността. • Мазна риба – богати на омега-3 мастни киселини • Авокадо – пълни с фолиева киселина и витамин B6. • Яйца – защото са прекрасен източник на цинк. • Кисело мляко – то е богато на калций. • Тофу – повишава енергията, подобрява концентрацията. • Банани – балансират нивата на захарта • Хляб – добър източник на серотонин.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 29 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Хляб 
Хлябът е добър източник на серотонин. Пълнозърнестията хляб дава по-малко от хормона на щастието, но енергията, произведена от него, е по-устойчива и ще ви държи по-дълго, отколкото ако хапнете бял хляб.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 15 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Банани 
Бананите засищат глада и подобряват настроението между храненията, като балансират нивата на захарта. Също са пълни с витамин B6 и освен това пращят от триптофан – киселината, която мозъкът превръща в серотонин.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 14 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Кисело мляко 
Кисело мляко – то е богато на калций. Това е минерал, който омекотява рязката промяна в настроенията, депресията и тревожността.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 15 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Яйца 
Яйцата са прекрасен източник на цинк, който регулира метаболизма и нивата на кръвната захар.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 14 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Мазна риба 
Риби като сардините например, които са богати на омега-3 мастни киселини, помагат на мозъка да интерпретира настроенията и да се концентрира по-добре. Ниските нива на омега-3 киселини се свързват с депресията.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 14 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Бразилски орехи 
Бразилски орехи са един от най-добрите източници на минерала селен, който пък се бори с лошото настроение и тревожността.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 16 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Морски дарове 
Всички ракообразни (мекотели, миди) са богати на витамин В12, който поддържа функциите на нервите и умствените способности, желязо, минерали (магнезий и калий). 100 г съдържат 126-146 калории, 2-4 грама мазнини и 0 целулоза. Раците са основен източник на витамин В12 и цинк. 100 г съдържат 84 калории и 1 г мазнини.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 25 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Обезмаслено мляко 
Бактериите в млякото с ниско съдържание на мазнини предотвратяват развитието на различни заболявания, а калцият укрепва костите. Една порция съдържа 155 калории и 4 г мазнини. Обезмаслено мляко съдържа рибофлавин (витамин В2), който е необходим за доброто зрение, витамин А, който предотвратява възникването на рани и алергии, калций и витамин D. Една порция съдържа 86 калории.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 17 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Шарен боб 
Половин порция от шарен боб съдържа над 25% от препоръчителната дневна доза фолати (фолиева киселина), които спомагат за намаляване на риска от сърдечни заболявания. В половин порция боб се съдържат 103 калории, 1 г мазнини и 6 г целулоза.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 16 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Орехи 
Орехите съдържат само ненаситени мазнини и затова понижават с до 20% риска от сърдечни заболявания. В 30 г се съдържат 166 калории, 17 г мазнини и 2 г целулоза. Шепа орехи са идеалното средство за преодоляване на глада между основните хранения за деня, без да се консумират мазнини, но пък с много калории.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 15 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Пшеничен зародиш 
1 с. л. пшеничен зародиш съдържа приблизително 7% от необходимото за деня количество магнезий, който играе главна роля за нормалната сърдечна дейност и предотвратява появата на мускулни спазми. Пшеницата е и добър източник на витамин Е. В 1 с. л. се съдържат 27 калории, 1 г въглехидрати и мазнини. Добавяйте пшеничен зародиш към млякото и плодовете.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 17 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Китайско зеле 
Китайското зеле е богато на брасинин, за който също се твърди, че предпазва от рак на гърдата. За това допринасят и голямото съдържание на индоли и изоциоцинати (които понижават нивото на естрогена). Една порция зеле съдържа 158 г калций (чието нормално съдържание в организма намалява риска от остеопороза), 20 калории и 3 г въглехидрати.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 15 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Лимон 
Лимонът е богат на витамин С. Съдържа много малко калории и няма никакви мазнини и въглехидрати. Влияе добре върху опорно-двигателната система, като укрепва съединителната тъкан и костите. Доказано е, че защитава организма от инфекции. Добавяйте лимонов сок или парченца лимон към салатите.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 18 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Смокини 
Смокините са сред основните естествени източници на калий и въглехидрати. Освен това съдържат голямо количество витамин В6, който отговаря за производството на серотонин (хормона на удоволствието) и за понижаването на холестерола. Една смокиня има 40-50 калории, 2 г въглехидрати и никакви мазнини.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 18 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Стафиди 
Те са основен източник на желязо, което способства за пренасянето на кислорода към тъканите. Половин чаша стафиди съдържа 220 калории, 3 г въглехидрати и никаква мазнини. Съвет: Добавяйте стафиди към овесените ядки.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 16 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Манго 
Един плод със среден размер съдържа 57 мг витамин С. Мангото спомага за предотвратяване на артрита и зарастването на раните, а освен това укрепва имунната система. То съдържа и големи количества витамин А. В един плод има около 140 калории, 1 г мазнини и 4 г въглехидрати.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 17 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Диня 
Витамин С и бета-каротинът, се съдържат в динята, са сред най-силните антиоксиданти, които предпазват клетките от вредните свободни радикали. В половин диня се съдържат и около 900 мг калий, който способства за намаляване на кръвното, 100-ина калории, 1 г мазнини и 2 г въглехидрати.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 17 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Чипс от черен шоколад 
Идеалната опция, с която ще заситите глада за сладко. Установено е, че дребните шоколадови парченца Ви дават усещане, че хапвате много, а всъщност поглъщате доста по-малко!

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 14 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Чили на прах 
Пикантната подправката съдържа в себе си капсиноиди, които изгарят мазнините. Изследване е показало, че доброволците, които приемали по 6 грама капсиноидово масло дневно, се лишили от пет пъти повече мазнини в коремната област от хората, които не употребявали.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 12 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Маруля 
Свежият зелен зеленчук ще Ви даде усещането за ситост и по този начин ще може да намалите калорийния прием с 19 на сто. Знаете ли, че чиния зелена салата дневно Ви дава 50% от дневната доза витамин А, както и 113% от така важния за костната система витамин К?

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 15 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Пъпеш 
Задоволете своя неистов глад за нещо сладичко като изядете голямо парче пъпеш и то без каквото и да е угризение - съдържа едва 45 калории.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 16 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Зелен фасул(едамаме) 
Този вид бобено растение се отглежда единствено и само заради зърната му, както граха. Т.е. шушулките му се изхвърлят, защото не стават за ядене. Едамаме е подходящ, ако искате дълготрайна ситост. Богат е на фибри, протеини и растителни мазнини.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 12 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Червено цвекло 
Ако ще ядете червено цвекло, винаги го приемайте в пресен вид, а не след термична обработка или консервиране. Не отнема много време да си направите салата и напълно си заслужава времето и усилията, защото цвеклото съдържа елемента бор, който ще ви накара да се чувствате по-енергични. Отделно от това, то е страхотна храна за мозъка и ще ви помогне да контролирате нивата на кръвното си налягане. То съдържат голямо количество витамини и минерали, освен това 100 гр червено цвекло имат само 43 калории и 0 мазнини.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 18 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Бадеми 
Бадемите са идеалният вариант за лека закуска. Те са чудесен източник на протеини, освен това противодействат на инфарктите и намаляват нивата на лошия холестерол. В ядките има ценни хранителни вещества като желязо и витамин B2, които са от съществено значение за човешкото здраве. Засищащият им ефект се дължи на очарователното трио витамини, които съдържат – протеини, фибри и здравословни растителни мазнини. Ще предпазите своята фигура от наддаване на излишни килограми, ако спазвате следния трик всекидневно: вземете необелени ядки – орехи, лешници или бадеми. Със сигурност ще ядете по-малко, тъй като ще трябва да ги чистите от черупките им.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 14 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 
L Малини 
Горските плодове като цяло са пълни с антиоксиданти, но малините се открояват със своите високи количества витамини и минерали. Те са перфектно допълнение към всички видове шейкове, да не говорим, че са вкусни и приемани самостоятелно или с кисело мляко. Ако искате да отслабнете, трябва да хапвате повече малини, защото те са с ниско съдържание на мазнини и високо съдържание на фибри и витамин С. Тези плодове са полезни и ако страдате от артрит. Те са богати на киселини, за които нови изследвания показват, че прекратяват растежа на раковите клетки, на витамин С, който понижава нивото на холестерола в кръвта и намалява вероятността от сърдечносъдови заболявания, както и голямо количество целулоза. Една чаша малини съдържа 60 калории, 1 г мазнини и 8 г въглехидрати.

Регистриран: 26/04/18 Посещения: 24 Гласували:  Оценка: 0.00   Виж мненията    Дай мнение  Запомни в моя колекция  

На карта 

Уточняващо търсене по дума от описанието или търсене на индекс Запазване на маркираните фирми в колекция на текущия потребител
 

Сумарен ред
Навигация      Добави стока          Карта  
Брой намерени стоки: 796 Брой страници: 27 Текуща страница: 1        Други:   Сайтове Фирми Обекти Лица Събития
Google търсене

Google   
Google реклами