Alfa Romeo GTV (1993 - 2004) |
__ 1 __
16/09/21 23:10:55 |
Специалистите по дизайна на Alfa Romeo, които винаги са предпочитали дръзките и необичайни решения, отново не изневериха на своите дизайнерски наклонности с Alfa Romeo GTV. Най-ценената версия на GTV е оборудвана с изумителния шестцилиндров Busso мотор. Този агрегат е основната причина за значителното нарастване на цената на Alfa Romeo GTV. Добре поддържаните екземпляри днес се търгуват за повече от 30 000 евро. |
Audi V8 (1988 - 1993) |
__ 2 __
16/09/21 23:15:46 |
Audi V8 не е толкова зашеметяващ, колкото серия 7 на BMW, нито пък престижен, колкото Mercedes-Benz S-Class, но е удивителен поради някои други причини. Audi V8 проправя пътя на компанията към високия сегмент и директно изправя бранда като конкурент на BMW и Mercedes-Benz. Нещо повече – Audi A8 е значително по-рядък от други еквиваленти и затова не е изненада, че цената на този луксозен седан е започнала да се увеличава.
|
BMW 540i (1992 - 1996) |
__ 3 __
16/09/21 23:18:22 |
Десетилетия наред серия 5 се намираше в авангарда на сегмента на луксозните седани. И все още Е34 поколението успява да задържи средата между разумната покупка и по-скъпите Е28 и Е39, които и към настоящия момент са в криза на средната възраст.
Осемцилиндровият вариант се предлагаше едва няколко години и е относително рядък.
Най-приятният аспект от този модел е неговата достъпност. И докато стойността на BMW M5 се е покачила до небесата, 540i е много по-евтин, но това няма да трае дълго.
|
Jaguar XK8 (1996 - 2006) |
__ 4 __
16/09/21 23:22:39 |
Jaguar XK8, който дебютира през 1990, се предлагаше като купе или кабриолет. Разполагаше с различни двигатели и набор от удобства, които да задоволят повечето собственици на XK.
Jaguar XK8 е един от първите наистина модерни модели на Jaguar, който вдигна летвата на качеството, технологиите и себестойността. Пригответе се да похарчите най-малко от 15 000 до 20 000 евро за добре поддържан и обгрижван екземпляр.
|
Land Rover Defender (Series I, Series II) |
__ 5 __
16/09/21 23:24:34 |
Базовият дизайн и способността да преминава през всякакви препятствия са заслужили култовия статуса на Land Rover Defender. Днес стойността на серия I и серия II може да изненада. Всъдеходи, които са видели и лоши, и добри дни, струват между 10 000 и 15 000 евро, докато такива, които са били реставрирани или са с минимално износване и следи от употреба, често стигат до 30 000 евро.
|
Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992 - 1996) |
__ 6 __
16/09/21 23:27:09 |
От Mercedes-Benz са пуснали на пазара повече от два милиона W124-ки през относително дългата продължителност на производството. Добре поддържаните екземпляри струват цяло състояние. Разбира се, най-скъпо струващите W124-ки са 500Е или Е500 (в зависимост от годината на производство). Но няколко места по-долу в класацията Е300, Е320 и Е420 имат потенциала да се превърнат в съкровища, за които колекционерите да воюват. |
Saab 9000 CS Aero (1993 - 1997) |
__ 7 __
16/09/21 23:28:38 |
Saab 9000 CS Aero е нещо повече от седан от средния клас. Този модел е представен късно в процеса на изработка и е смятан за най-доброто от серия 9000 на Saab в последната година на производство. Това е изключително рядко срещана кола в наши дни и може да бъде добра инвестиция. |
Toyota Land Cruiser (J80, J100) |
__ 8 __
16/09/21 23:30:30 |
Toyota Land Cruiser е един от най-добрите офроуд автомобили в света. Въпреки че споделят едно и също име, двата модела имат повече технически или технологични различия, отколкото предполагате.
J80 успява да комбинира открита симплистика с всекидневна практичност. J100 е определено по-луксозен, проектиран за по-дълги пътувания, но със също толкова талант при излизането от кални капани. Дори екземпляри, видели най-отдалечените и пресечени терени на света, могат да достигнат 40 000 евро. |
Volkswagen Corrado VR6 (1991 - 1995) |
__ 9 __
16/09/21 23:31:54 |
Необикновената визия, отличният двигател и страхотно балансираното окачване ще ви накарат да се зачудите защо толкова малко хора са купили този модел в началото на деветдесетте. Volkswagen Corrado не е бил популярен като Opel Calibra, но това може да се счита за преимущество днес. Стойността на шестцилиндровата версия е започнала да се покачва значително през последните години и тази тенденция се очаква да продължи. |
Volvo 740 Turbo (1986 - 1990) |
__ 10 __
16/09/21 23:33:09 |
През осемдесетте Volvo 740 Turbo бе доказателство, че иначе предизвикващата прозевки кола на татко (или на мама) може да бъде също толкова бърза, колкото Porsche 924. Еластичността на Volvo 740 и способността да комбинира практичността с вълнуващото представяне правят един отличен пример на автомобил с повишаваща се стойност. Това се очаква да продължи, особено през идните години. |